  • 11. Data: 2009-06-30 09:20:41
    Temat: Re: iPhone vs Nokia
    Od: "Wycior" <w...@w...pl>

    > Ale na boga N97 jest drozsza od iphone i HTC Touch HD

    N97 do oficjalnej sprzedaży wejdzie jutro (1.07). Nie dzwimy się, że
    handlowcy zarabiają na przedsprzedaży. W ciagu - myślę - tygodnia cena
    spadnie znacząco.

    --
    Pzdr., Wycior

  • 12. Data: 2009-06-30 13:27:48
    Od: Peet <w...@a...com>

    On 2009-06-30 10:07, Jan Strybyszewski wrote:

    > Co Nokia oferuje na smartphony ,.... archizmy w S60v3 ? i dwa modele
    > S60v5 ? Z tego jeden w cenie 3000zł ?

    W sumie to nie wiem o jakich archaizmach piszesz, ale ja sam jestem
    posiadaczem E51 i powiem że poraził mnie artykuł jaki przeczytałem o
    nowej wersji softu do iphona:

    40 milionów użytkowników czekało 2 lata na możliwość wysyłania mms-ów,
    na funkcje kopiuj wklej, która będzie działać na wszystkich aplikacjach
    systemowych,na działający bluetooth umożliwiający korzystanie z
    dobrodziejstw przesyłania plików i korzystania z funkcji dzielenia łączą
    internetowego oraz dającej możliwość słuchania muzyki przez
    stereofoniczne słuchawki.

  • 13. Data: 2009-06-30 17:35:27
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    > Jak ktoś chce się pośmiać:
    > http://forsal.pl/wiadomosci/332259_iphone_niszczy_no
    kie.html
    > Poziom pismactwa w Polsce sięgnął już chyba poziomu z piosenki Lady Pank.

    prawda,
    jakby w XXI wieku porównywać wartburga z trabantem,

    oba przedsięwzięcia są zaplanowane za maksymalizację zysków
    i z najnowszą technologią nie miały nigdy nic wspólnego,

    apple miał, ale bardzo dawno temu,
    nawet świetną architekturę procesorów w Mac-ach zamienił na popularne tanie
    gówno,
    telefony nokia odkąd się pojawiły, były najprymitywniejsze z dostępnych,

    jeśli chodzi o lepsze telefony - tzw. smartfony,
    to ich procesory szczytem technologii mogły być w 2. poł lat 80 XX wieku,
    ARM był wtedy sercem biurkowego komputera, pomyślano go tak, by wykonywał
    kod 6502,

    z telefonami, komputerami, samochodami, konem domowym i innymi atrakcjami
    jest tak,
    że tanie dziadostwo zawsze wygra

    P.

  • 14. Data: 2009-06-30 20:14:02
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Jan Strybyszewski ni au koto ha itsumo tanosii

    kie.html

    > Oczywiscie biedny posiadacz Nokii.

    Jak na razie zadowolony. I wyobraź sobie że zamierzam przesiąść się na
    *prawdziwy* smartfon, nie takie zabawki jak iIdiotofon.

    > Sa tam dane i cyfry wiec twoje zale sa prozne.

    Żale? Mnie wali czy Nokia upadnie czy nie. To nie mój problem. I tak kupię
    sobie coś co reprezentuje jakiś poziom trudności, a nie iIdiotofon. A z
    Twoich wypowiedzi zalatuje nazizmem: ein iPhone, ein Repozytorium, ein
    Steve. Mnie ta bajka nie kręci.

    > Nokia przespala. S60v3 dzisiaj wyglada nieco archaicznie.
    > S60v5 dopiero co wystartowal i TO JEST DOBRA droga patrz na sprzedaz
    > 5800. Ale na boga N97 jest drozsza od iphone i HTC Touch HD nie tedy
    > droga

    Wszyscy przespali bo wydawało im się że do używania smartfona trzeba mieć
    jakąś wiedzę. A nagle Steve wszystko powywracał do góry nogami i stworzył
    *smartphone* *for* *idiots*. Dokonał niemożliwego. No ale w usa to dużo
    prostsze, bo tam wszyscy to idioci, którzy ledwo radzą sobie z mikrofalą,
    zobaczymy jak pójdzie w europie.

    --
    ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów ]:-D

  • 15. Data: 2009-06-30 20:16:45
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Jan Strybyszewski ni au koto ha itsumo tanosii

    > Tiaaa jasne te Apple wszystkich korumpuje :) nie pograzajcie sie.

    A po co ma korumpować skoro ma "pożytecznych idiotów" takich jak Ty?

    --
    ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów ]:-D

  • 16. Data: 2009-06-30 20:18:15
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Maciej Bebenek (news.onet.pl) ni au koto ha itsumo tanosii

    To?

    --
    ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów ]:-D

  • 17. Data: 2009-06-30 20:31:47
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    ALEX Przekliniak wrote:

    > To?

    To byś nie pisał głupot ;)

    M.

  • 18. Data: 2009-06-30 20:48:38
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Maciej Bebenek (news.onet.pl) ni au koto ha itsumo tanosii

    > To byś nie pisał głupot ;)

    Siakieś konkrety?

    --
    ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów ]:-D

  • 19. Data: 2009-06-30 21:05:58
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    ALEX Przekliniak wrote:
    > Maciej Bebenek (news.onet.pl) ni au koto ha itsumo tanosii

    > Siakieś konkrety?

    Nie chce mi się, ale wyjątkowo się poświęcę:

    1. Nokia ma straty, Apple nie
    2. App store działa od kilku lat, Ovi w zasadzie ruszył dwa dni temu
    3. Symbian nigdy nie był user friendly, iPhone wprost przeciwnie. Co
    prawda, poza UF niewiele więcej tam nie ma, ale to, co masz, obsłużysz
    bez problemu (w odróżnieniu od aplikacji symbiana)
    4. Nokia nie potrafi odrobić dystansu do Apple - nie, bo nie. I taka
    jest prawda.
    5. Fiński dinozaur był kiedyś liderem. Był. Na niektórych rynkach jest
    nadal, ale wiadomo, że niedługo. Albo za drogo, albo zbyt topornie
    5. A'propos "polskiego dziennikarstwa" - artykuł jest podpisany
    "Bloomberg". Bloomberg nie jest polską agencją :-)

    M.

  • 20. Data: 2009-06-30 21:15:12
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > Nie chce mi się, ale wyjątkowo się poświęcę:
    >
    > 1. Nokia ma straty, Apple nie

    Nokia jest na rynku telefonów od lat wielu a Apple nie.
    > 2. App store działa od kilku lat, Ovi w zasadzie ruszył dwa dni temu

    Kilka lat temu? Jesteś pewien ,że nie dwa lata temu? Kilka = więcej niż
    dwa a ipoo jest na rynku dopiero 2. Równiutko 2 lata.

    > 3. Symbian nigdy nie był user friendly, iPhone wprost przeciwnie. Co
    > prawda, poza UF niewiele więcej tam nie ma, ale to, co masz, obsłużysz
    > bez problemu (w odróżnieniu od aplikacji symbiana)

    Bo niby co ma być user frielndly w telefonie bez dotyku? Może miałeś na
    myśli idiot-friendly, ale idioci nie kupują smartphonów więc problemu
    nie ma.

    > 4. Nokia nie potrafi odrobić dystansu do Apple - nie, bo nie. I taka
    > jest prawda.

    Jakiego dystansu? Niech Apple wyprodukuje najpierw tyle modeli ile
    wyprodukowała do tej pory Nokia to porozmawiamy.

    > 5. A'propos "polskiego dziennikarstwa" - artykuł jest podpisany
    > "Bloomberg". Bloomberg nie jest polską agencją :-)
    >
    > M.

    Związku żadnego z rynkiem telekomunikacyjnym też wielkiego nie ma, w
    każdym razie nie takiego, który pozwala na ocenę, który producent robi
    lepsze telefony.

    Wychodzi na to, że poświęciłeś swój czas na pisanie bzdur.

    --
    Szadzik

    I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.