    From: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: iPhone vs Nokia
    Date: Fri, 3 Jul 2009 21:11:56 +0200

    Jan Strybyszewski ni au koto ha itsumo tanosii

    > Bo 5800 i Ovi to "taka namiastka" jedynie.
    Pożyjemy zobaczymy. Idioci wybrali iPhona. bo to idiotofon. Dlaczego nie
    wybiorą 5800 czy G1? Takie same idiotofony.

    > Phii a iphone z 2007r. potrafi multitouch i ekran pojemnosciowy do tej
    > pory zaden Symbian i WM nie potrafia tego powtorzyc hehehe

    G1 którego tak wychwalałeś już to potrafi. W temacie Nokii to tylko kwestia
    czasu.

    > Bez watpienia Android jest ok, SYmbian Nokii ... porazka.

    Jak rozumiem używałeś Symbiana i wiesz o czym mówisz.

    --
    ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów ]:-D