  • Data: 2009-06-08 07:16:14
    Temat: Re: iPhone's killers
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:1t1mt0oo4k7me.dlg@lepper.institute.com...

    > To jakbyś powiedział, że Golf jest Łada killer.

    Heh.. ale obraziles tego iPhone'a :) A ten aparat jednak sporo potrafi..
    pomimo, ze jest wlasciwie TYLKO dla uzytkownikow indywidualnych. W dodatku
    marketing dla tego aparatu jest godny nasladowania - zaden inny aparat
    wczesniej nie byl tak pozadany przed pojawieniem sie na rynku :)

    tak czy siak - wyrazenie "iPhone killers" (jak w temacie watku) nie dotyczy
    1 czy 2 modeli telefonow) - jest dosc powszechnie uzywane... wystarczy
    wrzucic w googla i sprawdzic ile modeli wywali. nawet w rankingi to jest
    poukladane.

    > Blackberry sprzedaje się sporo więcej niż iPoo.
    > W tym samego tylko modelu Curve sprzedało się więcej niż ipoo, a jeszcze
    > jest Storm i Bold.

    No ale trudno tak nazwac Curve, skoro pojawilo sie przed iPhonem ;)
    I trudno, zeby bylo inaczej, skoro Curve sprzedaje sie od ponad 2 lat, a
    iPhone przez pare miesiecy (czy nawet rok, nie pamietam dokladnie).
    co do rankingu - napisz, czy dotyczy skumulowanej sprzedazy, czy za jakis
    krotki okres czasu.

    ale generalnie ja mowilem o modelu Storm - podobno mial byc swietny,
    dotykowy wyswietlacz LCD z wypuklymi przyciskami, itp... Tylko cos im tam
    nie wychodzi - mocno awaryjny jest (dlatego nasza firma wycofala sie z
    kontraktu na te telefony i stanelismy na Boldach). I w tym przypadku z
    iPhone killera.. zrobila sie Lada ? ;)

    Pozdrawiam
    Michal