  • Data: 2015-06-22 15:16:53
    Temat: Re: iPhone - już mi się nie podoba
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości grup

    >Jakie Wi-Fi? To, którego nie mam w telefonie?

    To nie masz smartfona :-)

    >Jeśli producent telefonu oficjalnie podsłuchuje abonentów, to ja nie
    >mam więcej pytań.

    Oficjalnie nie, ale bo to wiesz ?
    Masz producenta telefonu, masz producenta systemu, masz operatora,
    ktory zamawia specjalna wersje, masz Carrier IQ nie wiadomo skad, masz
    rozne aplikacje.
    I ch* wie kogo jeszcze masz ... moze sie tam NSA jakos dogadala z
    roznymi firmami ...

    J.