  • 11. Data: 2012-10-14 14:20:58
    Temat: Re: iPhone 5 popularniejszy niż SGSIII?
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    news:k5bvum$v8j$1@dont-email.me...

    > A może zamiast doszukiwać się błędów, uznajmy że użytkownicy
    > iPhone 5 częściej wchodzą na internet niż użytkownicy SGSIII...

    A może zamiaost idiotyzmow uznajmy, ze uzytkownicy iPhone 5 częściej
    ogladaja reklamy internetowe niż użytkownicy SGSIII. Tak wskazuje
    jednoznacznie metodyka zaprazentowanego przez Ciebie wyniku.

  • 12. Data: 2012-10-14 14:37:39
    Od: Chris <s...@s...de>

    W dniu 2012-10-13 02:33, Pszemol pisze:
    > Trzy tygodnie od premiery iPhone 5 a już przegonił on Samsungowego Galaxy S
    > III w popularności mobilnych urządzeń dostających się do www:
    >
    > http://insights.chitika.com/2012/iphone-5-galaxy-s-i
    ii-study/

    Gdzie bo ja nie widzę takich danych w podanym linku, tu jedynie jest
    podany ruch w sieci web przez jakąś podrzędną firmę ... zero danych.

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

  • 13. Data: 2012-10-14 14:56:21
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 14 Oct 2012 14:37:39 +0200, Chris napisał(a):

    ii-study/

    > Gdzie bo ja nie widzę takich danych w podanym linku, tu jedynie jest
    > podany ruch w sieci web przez jakąś podrzędną firmę ... zero danych.

    To jest trzeci rodzaj prawdy
    http://someonewhocares.org/hosts/

    Występuje dwa razy.
    A to znaczy, że np. żaden mói telefon w statystykach nie jest ujęty. I nie
    będzie

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 14. Data: 2012-10-14 15:21:36
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Chris" <s...@s...de> napisał w wiadomości

    ii-study/

    > Gdzie bo ja nie widzę takich danych w podanym linku, tu jedynie jest
    > podany ruch w sieci web przez jakąś podrzędną firmę ... zero danych.

    Nie ruch w sieci, a porownanie liczby wyswietlen reklam.

  • 15. Data: 2012-10-14 16:20:47
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "Pszemol" <P...@P...com> wrote:

    > Bo masz doświadczenia z telefonami które się do tego nie nadają...
    > Ja notorycznie używam swojego iPhone 4 do przeglądania www.

    Let me see... Kiedy to po raz ostatni wszedłem z telefonu na wuwuwu...

    28 sierpnia 2012 roku. Bo z tą datą jest jakiś news w jednym z okien
    przeglądarki. A wcześniej w maju.

    A poza tym aplikacje, aplikacje i jeszcze raz aplikacje.

  • 16. Data: 2012-10-14 16:38:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 14 Oct 2012 16:20:47 +0200, Maciej Bebenek napisał(a):

> [...]
    > przeglądarki. A wcześniej w maju.
    > A poza tym aplikacje, aplikacje i jeszcze raz aplikacje.

    Ale czy to jest iphone, czy twoj samsung nie nadaje sie do www ? :-)

    A moze po prostu nieuswiadomiony jestes, nie wiesz ze masz korzystac :)

    J.

  • 17. Data: 2012-10-14 17:10:16
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Az tak silna chec posiadania ?
    > Jej z reguly towarzyszy chec chwalenia :-)

    Robiłeś jakieś badania statystyczne? :-)
    Silna chęć posiadania produktu na który się czekało wiele miesięcy
    i gdy się nie wystoi to będzie się czekało następne parę miesięcy
    wydaje się dla mnie wystarczającym powodem na stanie te parę godzin.

    > Masochista :-)
    >
    > Musze kiedys pozyczyc iphona, zobaczyc co to za cudo.
    > A moze jest symulator na peceta ?

    Większość stron www w USA wykrywa że łączysz się z urządzenia
    mobilnego i podsuwa Ci swoją wersję mobilną - masz zwykle na
    dole link do "full version". A jak nie ma specjalnej wersji to też
    to ładnie działa. Cała cudowność sprowadza się do dobrze działającego
    dwuklika na touchscreenie który to w odpowiednim miejscu centruje
    i powiększa kolumnę tekstu na www do wygodnego czytania na iP4.

    > Nie bez zweryfikowania metody. Jak w kazdej statystyce.
    >
    > Ale nawet jesli to prawda ... nadal ciekawe skad sie to bierze.

    Dla mnie jest to oczywiste: z wygody użytkowania iPhone.
    No ale moje zdanie jest tu subiektywnie skrzywione w stronę
    iPhone bo go używam od ponad 2 lat i bardzo lubię jak działa :-)

  • 18. Data: 2012-10-14 17:11:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl> wrote in message

> [...]
    > przeglądarki. A wcześniej w maju.
    >
    > A poza tym aplikacje, aplikacje i jeszcze raz aplikacje.

    Czy to nie Ty pisałeś tutaj że iPhone pracuje na baterii 2 tygodnie
    bo go nie używasz i masz przekierowany numer na inny smartfon?

  • 19. Data: 2012-10-14 17:15:32
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message

    > To jest trzeci rodzaj prawdy
    > http://someonewhocares.org/hosts/
    >
    > Występuje dwa razy.
    > A to znaczy, że np. żaden mói telefon w statystykach nie jest ujęty.
    > I nie będzie

    Ktoś robił badania jak taki rozbudowany plik "hosts" wpływa na
    szybkość szurania po internecie? Każde zawołanie DNSa musi
    przejść przez tą listę tysięcy adresów - ile to trwa?
    Pewnie to mocno zamula komputer... opłaca się tego używać?

  • 20. Data: 2012-10-14 17:33:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 14 Oct 2012 10:10:16 -0500, Pszemol napisał(a):

> [...]
    > i gdy się nie wystoi to będzie się czekało następne parę miesięcy
    > wydaje się dla mnie wystarczającym powodem na stanie te parę godzin.

    Ale to sie pierwszy raz zdarzylo i bylo nie do przewidzenia ze nowych
    ajfonow zabraknie ... na tydzien ?

    > Większość stron www w USA wykrywa że łączysz się z urządzenia
    > mobilnego i podsuwa Ci swoją wersję mobilną - masz zwykle na
    > dole link do "full version".

    Dziekuje, ja to znam z Polski - chce sie dowiedziec o ktorej pociag
    odchodzi, a oni mi podsylaja specjalna wersje na urzadzenie mobilne -
    wyslij SMS za 2.44, to sie dowiesz :-P

    Nie uwierze poki nie pomacam.

    J.