    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: iPhone 5 popularniejszy niż SGSIII?
    Date: Sun, 14 Oct 2012 20:51:58 +0200

    Dnia Sun, 14 Oct 2012 11:21:38 -0500, Pszemol napisał(a):
> [...]

    Dobrze napisana. Nie po to żądamy oplaty, zeby klient mogl za darmo przez
    full wersje sie dowiedziec :-)

    > Coś ściemniasz, przyjacielu... :-)
    > Odwiedziłem właśnie stronkę pkp.pl na swoim iPhone 4 (iOS 5.1.1).

    Bo to teraz. A ja musialem pare lat temu skorzystac ..
    http://pasjagsm.pl/news/rozklad-jazdy-pkp-wreszcie-z
    a-darmo-w-polskich-komorkach-6135.html

    > Jedyne co można im zarzucić to ramki na www w tych skryptach nie
    > są poustawiane dobrze i ten dwuklik touchscreena nie zoomuje dobrze.
    > Trzeba użyć "szczypania" aby wycentrować aby było dobrze...
    > To muszą admini w PKP dopracować, ale ogólnie witryna używalna

    admini w PKP ? Czy programisci w Cuppertino ?

    > i wiem już czego użyję jak będę się poruszał wkrótce po Polsce :-)

    Ja bym tam radzil uzyc google. "Wypozyczalnia samochodow" :-)

    > Lepsze to niż jakieś cuda z przekierowaniami z niusów na "muzyka"
    > na stronie onet.pl - to jest przegięcie jakieś :-)

    U mnie na nokii tez. No to teraz widzisz ze mozna sie bronic przed
    przegladarkami mobilnymi :-)

    > Po drugie - rozkład przez SMS.
    > Ta opcja to raczej nie dla posiadaczy iPhone, bo Ci sobie pochodzą
    > wygodnie po pełnej stronie www za friko. Ale tak czy inaczej nie "2,44zł
    > to się dowiesz" a tylko 1zł plus Vat: http://www.pkp.pl/cop/rozkladsms

    No, prawde mowiac to moze to byl 1zl+vat. Niesmak taki sam.
    Ale za dostep przez przegladarke tez chcieli.

    P.S. gdyby jednak nie zadzialalo ... to www.bahn.de dziala.
    Choc widze ze tez juz ma wersje mobilna ... u u mnie na nokii wcale tak
    dobrze nie dziala - podpowiada stacje w trakcie pisania, ale wybrac tej
    podpowiedzi nie moge. Angielska flaga jest, ale jakas szara ...

    > No cóż - PKP nie ma w statucie być firmą charytatywną, nie?

    Ano nie, ale jak sie chce zarabiac na przewozach, to trzeba troche
    zainwestowac w reklame, informacje, tory i sprzataczki ..

    J.