  • Data: 2012-06-02 15:54:26
    Temat: Re: iPhone 5 nie dla Pszemola?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "ArekM" <a...@j...com> wrote in message
    news:jqd507$423$1@inews.gazeta.pl...

    > A podpowiesz jak? Może ja tego swojego drugiego telefonu (iP4S) nie
    > doceniam .. :)
    >
    > Wziąłem go sobie, pobawiłem sie, pokombinowałem, ale nie potrafie osiągnąć
    > tego, co mam w temacie zakladek na androidzie/pececie z chrome. Tzn
    > wystarczy ze oba sa podpiete do tego samego konta google i samo sie to
    > synchronizuje. Na iOS chrome nie znalazłem. Jak mozna ten sam efekt
    > synchronizacji zakładek uzyskac na te chwile na iOS?

    1) iTunes synchronizuje zakladki Safari na iOS z zakladkami na pececie.
    Ja tak synchronizuje zakladki miedzy iPhone a IE na moim pececie.

    2) specjalny program na iOS dociaga zakladki z konta google do Safari
    lub innej przegladarki na iOS - co tam masz...
    Nazwe takich programow znajdziesz jak w AppStore wpiszesz "chrome".

    Z naturalnych wzgledow nie ma Chrome dla iOS ani IE dla Androida...