  • Data: 2012-06-01 15:56:18
    Temat: Re: iPhone 5 nie dla Pszemola?
    Od: kakmar <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 31.05.2012 Pszemol <P...@P...com> napisał/a:

    > Teraz dwuklik guzikiem Home, ikona Dolphin i pasek adresu: Paste.
    > To naprawdę nie jest takie trudne - nie ma co dramatyzować.

    Tyle że upierdliwe.

    > Ale nie musisz tego youtube ciągle uruchamiać i klikać w menu,
    > możesz go zostawić uruchomionego i tylko się na niego przełaczyć
    > co jakiś czas, sprawdzając co nowego. Ja tak robię z facebook.
    > Wszystkich tych swoich "widgetów" też nie masz na pierwszej
    > stronie, więc musisz się aktywnie na nie przełączyć... gdzie różnica?

    Widget na "głównym" kalendarz/todo jakoś wydaje mi się wygodniejszy
    niż klikanie nie wiadomo ile razy dziennie w kalendarz.

    > Home gdy jesteś na ekranie desktopu 1 daje Ci Search.
    > Home gdy jesteś na dowolnie innym ekranie daje Ci ekran 1 desktopu.
    > Potem drugi Home daje Ci Search.
    >
    > Home gdy jesteś w aplikacji wraca Ci do ostatnio pokazywany ekran desktopu.
    > Potem drugi Home daje Ci ekran 1 desktopu
    > Trzeci Home daje Ci Search
    >
    > Podwójny szybki Home daje Ci TaskManager, niezależnie czy w app czy na
    > desktopie
    > Przytrzymanie Home daje Ci Voice Control...

    Dobre, dobre, ale zdecydowanie wolę kilka "przycisków", podobnie jak
    w "myszy".

    > Chodzi Ci np. o to, że potrząśnięcie iPhone w czasie pisania maila,
    > notatki czy czegoś innego pojawia się opcja aby "Undo" czyli
    > Cofnąć/Przywrócić? :-) Tak, to jest fajne...
    > Co robisz w Androidzie jak w czasie pisania tekstu zaznaczyłeś
    > zdanie, usunąłeś go a teraz zmieniłeś pomysł i chcesz go przywrócić?
    > Masz "Undo" czy musisz to zdanie wpisać od nowa?

    Nie ma undo, a czasem by się przydało. Dlatego da się ten brak załatać
    instalując klawiaturę z undo/redo, kursorami, czy co tam jeszcze
    potrzeba. Tyle że znacznie częściej zdarza mi się poprawiać 1 literkę
    w wyrazie niż przypadkowo skasować cały paragraf. Jak w ios, poprawić
    źle napisany długi wyraz?

    > Jak się często czegoś używa to się wie gdzie to coś jest...

    No podobno do wszystkiego się da przyzwyczaić, tylko poco?

    Android ma wiele wad, ale większość da się połatać i uzyskać
    w miarę wygodny system, dostosowany do własnych wymagań.
    W iOS trzeba się dostosować do systemu i żyć z upierdliwościami
    których jest znacznie więcej.

    > przyjęcie smsa czy telefonu... A że wielozadaniowość w Androidzie
    > jest trochę inna - ma to jak zapewne wiesz dobre i złe strony bo się
    > telefon często przymula do tego stopnia że bez quad-core ani rusz :-)

    Opowiadasz o problemach właścicieli b.słabych telefonów i miłośników
    animowanych menu, widgetów pogody itp. Mam stary już telefon, nie mam
    jakoś okazji obserwować tych słynnych przymuleń.

> [...]
    > Wybierasz piosenkę z której chcesz zrobić ringtone i jeśli jest już
    > w formacie AAC (mając muzykę w iTunes większość jest) zmieniasz
    > jej tylko rozszerzenie z m4a na m4r. Potem robisz drag&drop
    > tej zmienionej nazwy na iTunes i już masz dzwonek gotowy do
    > wysłania do telefonu przy następnej jego synchronizacji...
    > Jeśli piosenka nie jest w AAC to ją konwertujesz jednym kliknięciem
    > w iTunes. Jeśli piosenkę chcesz skrócić w roli dzwonka to również
    > w iTunes możesz wyznaczyć że chcesz od 4 sekundy do 34-tej
    > i potem tą samą metodą co konwersja AAC tworzysz skróconą wersję.

    To jest kolejny przykład jak skomplikować coś prostego.

    > Jakim mechanizmem wbudowanym w przeglądarkę??
    > Ty oczekujesz że przeglądarka Ci się z pecetem będzie łączyć
    > i będzie wygrzebywać z Twojego peceta zakładki z IE ?

    No akurat nie z IE, ale dlaczego by nie?

    > Żartujesz? Do synchronizacji z pecetem służy iTunes
    > i to jest wygodny mechanizm występujący również w innych
    > telefonach więc nie ma się co zżymać na "dodatkowość"
    > oprogramowania. Dla telefonów z Windows masz ActiveSynch,
    > dla Samsungów masz PC Studio dla Nokii masz PC Suite...
    > W czym problem? Jak ty synchronizujesz zakładki z pc w Androidzie?

    Zupełnie magicznie. Tak też robię wiele innych rzeczy, a raczej
    same się robią.

    --
    kakmaratgmaildotcom