  • Data: 2012-05-26 19:04:47
    Temat: Re: iPhone 5 nie dla Pszemola?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message
    news:jpprh7$daq$1@mx1.internetia.pl...

    > Ty za to przechwalasz się swoim mózgiem o objętości 3.5 cala sześciennego
    > tak jakby było czym.

    Chwileczkę - ja nie przechwalam się mózgiem - ja tylko zauważyłem
    że Ty zgłaszasz nierozumienie moich argumentów. Nie rozumiesz
    czegoś to się zapytaj zamiast szukać dziury w całym i postulować
    ryzykowne twierdzenie że nikt inny też nie rozumie...

    > Skoro przyznałeś że dogonił, to może sobie kupisz?

    Jak Samsung wypuści słuchawkę pod systemem iOS to czemu nie...
    Androida, jak na razie, nie toleruję. Mam podobne obrzydzenie po
    kilku kontaktach jakie wyrobiłem sobie przy kontaktach z linuksem.
    Taki bałagan i degrengolada softwareowa jest po prostu nie dla mnie.
    Ja w telefonie nie chcę zbieraniny nieprzemyślanych narzędzi które
    nijak do siebie nie pasują i często dublują swoje funkcje...
    Ja od telefonu oczekuje prostego, przemyślanego i spójnego systemu
    w którym wszystko pasuje do siebie jak kawałki puzzle tworzące
    razem dobre doświadczenia z wygodnej i efektywnej pracy z telefonem...