  • Data: 2012-05-25 11:56:11
    Temat: Re: iPhone 5 nie dla Pszemola?
    Od: ArekM <a...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    > iPhone mimo małych rozmiarów ekranu wciąż radzi sobie wyśmienicie
    > dzięki dużej jego rozdzielczości i przez to dobrej czytelności.

    No cóż ..... To Twoje zdanie ...
    Moje jest zgoła odmienne. Posiadam iP4S i drugi telefon z wyświetlaczem
    4.3 i mniejszą rozdzielczością. I uważam, ze praca na tym drugim jest
    zdecydowanie wygodniejsza!

    Pisze z telefonu bardzo duzo maili, używam tez gtalk - stąd istotna dla
    mnie jest wygoda uzytkowania klawiatury ekranowej.
    - iP4S przez swoj mały ekran i wynikająca z tego słaba klawiature jest w
    uzytkowniu sprasznie upierdliwy. Nawet moja żona (ma iP4), ktora palce
    ma jednak znacząco drobniejsze narzeka na nią (pisze dosc duzo smsów).
    Uprzedze ewentualny komentarz - znam wszystkie ulatwienia, jakie mam w
    przypadku uzywania klawiatury iP, ale trafić w odpowiednie klawisze one
    nie pomagają :)
    - czytanie małych liter, mimo ze odrobine wyrazniejszych jest dla mnie
    zdecydowanie (powtarzam specjalnie dla kolego Przemka: DLA MNIE)
    bardziej męczące
    - sama obsluga telefonu z mniejszym ekranem jest DLA MNIE wygodniejsza
    przez to, ze nie trzeba zmieniac polozenia telefonu w dłoni, aby kliknąć
    w skrót znajdujący się w ktorymś z lewych narożników ekranu. I to jest
    jedyna zaleta mniejszego ekranu iP (DLA MNIE)
    - w przypadku problemu noszenia telefonu nie ma DLA MNIE zadnej roznicy
    w wygodzie między iP a telefonem z 4.3 cala ekranem. Nie jestem jakimś
    wielkoludem, nie nosze tez jakos ekstremalnie szerokich i luznych
    spodni, ale jesli nie miesci mi sie do nich telefon 4.3 to i iP4 nie
    wchodzi.

    --
    PZDR!
    iP4S/SGSII