  • 61. Data: 2011-10-05 21:17:11
    Temat: Re: iPhone 4s - wszystkich zatkalo?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:j6ibmn$pr1$1@news.onet.pl...

    > Jednak hardware bedzie inny co w wielu wypadkach jest kluczowa sprawa.
    > Do tej pory zaden telefon nie moze podskoczyc jesli chodzi o jakosc zdjec
    > Nokii N8, nie wazne czy jedzie na symbianie czy tez jechalaby
    > na Androidzie.

    No nie wiem - mi się zdjęcia z N8 nie podobały.

    > To co wymieniasz jako wade, Stefan nazwalby mianem ficzera.
    > Czy wada mojego PC jest fakt, ze jedzie na W7 podobnie jak
    > ogromna ilosc innych komputerow na swiecie?

    Wszystko na świecie ma plusy i minusy.

  • 62. Data: 2011-10-05 21:23:37
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AL" <a...@s...tam> wrote in message news:j6idcq$5vb$1@inews.gazeta.pl...
    > Bazujac na iPhonie masz tylko jedno i to samo - taki mundurek, ktory ma
    > kazdy i dzieki temu sie nie wyroznia (tak jak kiedys modny byl geans i
    > wszyscy w nim chodzili jak w mundurkach).

    Wyróżnia się od posiadaczy innych telefonów.

    > smiech mnie ogarnia (przyklad podaj), ale slucham dalej

    > no tak - a pliki masz? nie masz

    Jakie pliki?

    > dla mnie iPhone to zabawka - i wszystkie testy porownujace iPhone z
    > Androidem koncza niemal tym samym wnioskiem: do zabawy - iOS,
    > do pracy - Android.

    Do jakiej pracy używasz telefonu??? W zawodzie telemarketera?
    Ja do pracy to używam workstation z procesorem i7 a mimo to
    jest zbyt wolna... Mimo szczerych chęci, nawet najszybszy telefon
    nie skompiluje mi projektu FPGA w pół godziny... Na ekranie 4"
    trudno też rysować wygodnie schematy elektroniczne - do tego
    przydają się 2 lub lepiej 3 monitory conajmniej 20" każdy...
    To oczywiste że telefon może być tylko "zabawką", z natury rzeczy
    samej.

    > nie, ty nie widzisz nic wiecej poza iPhone - wbito Ci ten mundurek w muzg
    > (jak i Twojemu otoczeniu).

    Co to jest muzg? Miałeś może na myśli mózg?

    > Samochody na US tez sa ggorzej wyposazane jak na Europe
    > - to taka analogia :)

    Tu trafiłeś jak w pudło bo akurat jest odwrotnie... Podasz przykład?
    W Stanach dużo rzeczy jest w standardzie to co w Europie jest
    opcjonalne za dopłata i nowe samochody są w Europie mimo
    to droższe niż w USA.

  • 63. Data: 2011-10-05 21:25:14
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AL" <a...@s...tam> wrote in message news:j6icsv$4jk$1@inews.gazeta.pl...

    > to sobie wygooglaj - internet Ci odcielo, czy checi?
    > Podpowiedz: TouchWiz i HTC Sense
    > - i zobaczysz roznice w GUI (wyglad i zachowanie) - inaczej sie wlacza
    > niektore funkcje, inaczej sie zachowuje interfejsc, sa inne widgety/style,
    > etc (roznice sa nie tylko w kolorkach jak Ci sie zdaje).

    A co to są style jak nie kolorki w uproszczeniu?
    A to że widgety tu i tam są inne bo tu coś jest czego tam
    nie ma i odwrotnie to żadna rewelacja - to co jest tu i tam
    działa tak samo i czucie daje klientowi to samo.

  • 64. Data: 2011-10-05 21:32:44
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Mikolaj Machowski" <m...@w...pl> wrote in message
> [...]
    1=3621&idPhone2=3275&idPhone3=3252

    > Czy na pewno masz kolejność od góry SGS2, iP4, N8????

    No tak się pokazuje po Twoim linku.

    > Tablica ISO 12233:
    > - koszmarna mora w szczegółach, wychodzi brak rozdzielczości, ale nawet
    > SGS2 tam gdzie traci rozdzielczość w porównaniu z N8 nie robi takiej
    > mozaiki jak iP4
    > - szum w rejonach jednokolorowych (powtarza się to wszędzie);
    > - wyraźnie widać mniejszą dynamikę matrycy na Q13

    Nie interesuje mnie jak telefon robi zdjęcie ISO12233 :-)
    Takie zainteresowania miałbym gdybym porównywał DSLR.
    Ale oceniamy aparat w komórce...

    > Szara:
    > - wytykasz brak bieli i czerni u innych, ale to że szara tablica w iP4
    > jest różowa na dole a brązowa na górze to w porządku? Przy czym o ile
    > biel jest rzeczywiście w iP w porządku to już czerń jest brązowa
    > - te same problemy z szumem i morą

    Aparat który ma skomplikowane algorytmy odgadujące
    tematykę zdjęcia i próbujące "poprawiać" co się da...
    Może na tym sztucznym obrazie kontrolnym było coś,
    co zostało niewłaściwie rozpoznane i podkolorowane.

    > Kolor:
    > - podkręcone oczojebnie kolorki
    > - szumy
    > - ciemne barwy znowu lecą w brązy

    Widzę, że wczuwasz się jak przy ocenie DSLR... to nie jest DSLR!

  • 65. Data: 2011-10-05 21:39:44
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-10-05 23:04, Andrzej Libiszewski pisze:

    > Przecież pisałem: CMOS BSI 8 mpix.

    sorry, przeoczylo mi sie.

    Faktycznie:
    Galaxy S II include a 8MPx 1/3.2" with also 30fps frame rate support.
    The 14MPx 1/2.3" BSI sensor on ST96 was downgraded to 12MPx in the
    WB750. Now, another 8MPx 1/3.2" BSI is under development along a new
    compact camera sensor BSI 1/2.3" with 16MPx, FullHD and 30fps support.
    (nastepca S2)
    http://www.high-tech.banzaj.pl/Samsung-stworzyl-matr
    yce-CMOS-16Mpix-dla-smartfonow-36908.html

    A dla iPhone (patrzac na date - to bedzie w iPhone4S):
    http://www.gsmmaniak.pl/tag/cmos-bsi/

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 66. Data: 2011-10-05 21:41:22
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message

    > OMG :) Czytanie nie sprawia mi żadnych problemów.
    > Tobie, rozumiem, sprawia?

    Źle rozumiesz. Nie o "problemy" jakieś chodzi. Po prostu angażuje
    więcej szarych komórek niż słuchanie. To chyba oczywiste ?

    > Ale po co miałbym wtedy dyktować smsy? Gdybym odczuł nieodpartą chęć
    > kontaktu w tak dziwnej do tego chwili po prostu bym zadzwonił...

    Spszemolałeś...
    - "Nie masz tunera fm."
    - "Ale po co mi tuner fm?"

    :-))

    > Biegniesz w takim razie za każdym razem do sklepu kiedy w reklamie
    > zobaczysz porównanie nowego proszku ze zwykłym proszkiem? Współczuję...

    Nie porównuj jednego z drugim. Co innego jeśli produkt robi A w reklamie
    a nie robi A w życiu - tu nie chodzi o "włosy o 33% mocniejsze" tylko o to
    czy 1 czy 0 - albo czyta smsy podyktowane przed wysłaniem albo nie czyta.

    > Przekonać wyznawcę fanatyka? Chyba za pomocą obróbki termicznej.

    Twoja sprawa.

    > No, jak lubisz okolicznym ludkom z autobusu czy innego pociągu opowiadać
    > głośno o swoim życiu prywatnym to opowiadaj, twoja sprawa i twój świr. Ale
    > myślę, że najpierw powinieneś o tym porozmawiać ze swoim terapeutą.

    Masz obsesję. Co kogo obchodzi jak odpowiesz w SMSie na pytanie
    "spotkamy się na obiad dzisiaj?" słownie "tak, będę u ciebie o 7".
    Nikt Ci nie każe dyktować w autobusie sms'a treści: "marysiu,
    zrób przelew jurkowi z mojego konta w mbanku, numer użytkownika
    123456, hasło 543232". Czujesz różnicę? To, że producent dał Ci nóż
    nie znaczy że masz sobie nim od razu podciąć żyły - możesz go użyć
    do pocięcia szynki do kanapki...

    > Prezes Polski też ma własne sondaże wyborcze, w których ma miażdżącą
    > przewagę.

    Kwestionujesz - obejrzyj, zauważ na co się powołał, dotrzyj do źródeł,
    udowodnij ich winę. Bo bez tego bezpodstawnie posądzasz ich o kłamstwo.

    > I fizykę też na bardziej odpowiednią, wiem.

    Robienie zdjęcia to nie tylko fizyka... to również sporo software i UI.

    > I podtrzymuję swoje zdanie o zdjęciach z telefonów. Tylko zapomniałeś, że
    > aparaty nie dzielą się na te w telefonach i na dSLR. Aparaty EVIL dają
    > bardzo dobrą jakość zdjęć, niektóre kompakty również.

    Jeśli Ty zauważasz róznicę między aparatem w telefonie a DSLR to o co
    chodzi?

    /News/Pages/iPhone-4-Drives-Adoption-of-BSI-Image-Se
    nsors-in-Smart-Phones.aspx

    > Ja?
    >
    > Po pierwsze, całe zdanie to "The technique was used for some time in
    > specialized roles like low-light security cameras and astronomy sensors,
    > but was complex to build and required further refinement to become widely
    > used."
    >
    > Po drugie, widzę tam, Przemuś, czas przeszły.

    Więc jak jest: nie ma tam słowa o astronomii czy jednak czytać nie umiesz?

  • 67. Data: 2011-10-05 21:43:52
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> wrote in message

    > natomiast aple zabiera klawiaturę i nigdy jej nie będzie i kropka. ale
    > teraz nie ma jak powiększyć obrazka, przesunąć ekranu - to damy multitouch
    > !!!! to rewolucja. ale trzeba użyć 2 rąk... w grach sterowanie zasłania
    > ekran, no to co? dalej rewolucja!!!!11111
    >
    > ToMasz
    >
    > PS nie czaisz dalej?

    Czaję czaję - i nie podoba Ci się - nie musisz kupować.
    Używaj peceta z Windows. Sam jeszcze do maków się
    nie przekonałem, używam Windows 7 w domu i pracy.

  • 68. Data: 2011-10-05 21:52:43
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Pszemol napisał:
    > Widzę, że wczuwasz się jak przy ocenie DSLR... to nie jest DSLR!

    To jest aparat fotograficzny, który ma mi możliwie wiernie odwzorować
    rzeczywistość.

    Jakbym chciał obrazek to bym włączył painta.

    m.

  • 69. Data: 2011-10-05 21:55:35
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    AL napisał:
> [...]
    > (nastepca S2)
    > http://www.high-tech.banzaj.pl/Samsung-stworzyl-matr
    yce-CMOS-16Mpix-dla-smartfonow-36908.html

    Naprawdę powinni poprzestać na 12MPx :(

    m.

  • 70. Data: 2011-10-05 22:02:36
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-10-05 23:55, Mikolaj Machowski pisze:
    yce-CMOS-16Mpix-dla-smartfonow-36908.html

    > Naprawdę powinni poprzestać na 12MPx :(

    ale to takie niemarketingowe ;)

    --
    pozdr