    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>
    Subject: Re: iPhone 4s - wszystkich zatkalo?
    Date: 05 Oct 2011 19:50:26 GMT

    Pszemol napisał:
    > "Mikolaj Machowski" <m...@w...pl> wrote in message

    1=3621&idPhone2=3275&idPhone3=3252

    > Słabo według jakich kryteriów? Bo jak popatrzysz na fragmenty zdjęć
    > kolorowych z natury (parasolka na plaży, zdjęcia twarzy, owoce) to
    > moim zdaniem iPhone 4 jest najlepszy z tej trójki, mimo że ma
    > najmniej pikseli. Czarno białe zdjęcie pokazuje też ładnie jak inne
    > telefony nie radzą sobie z równowaga bieli: tylko zdjęcie iPhone4
    > ma prawidłowe kolory bieli i czenrni. Zdjęcie z Galaxy SII biel wpada
    > w zielonkawy odcień, zdjęcie z Nokii w jakieś róże.

    Czy na pewno masz kolejność od góry SGS2, iP4, N8????

    Tablica ISO 12233:
    - koszmarna mora w szczegółach, wychodzi brak rozdzielczości, ale nawet
    SGS2 tam gdzie traci rozdzielczość w porównaniu z N8 nie robi takiej
    mozaiki jak iP4
    - szum w rejonach jednokolorowych (powtarza się to wszędzie);
    - wyraźnie widać mniejszą dynamikę matrycy na Q13

    Szara:
    - wytykasz brak bieli i czerni u innych, ale to że szara tablica w iP4
    jest różowa na dole a brązowa na górze to w porządku? Przy czym o ile
    biel jest rzeczywiście w iP w porządku to już czerń jest brązowa
    - te same problemy z szumem i morą

    Kolor:
    - podkręcone oczojebnie kolorki
    - szumy