    From: atm <...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: iPhone 4s - wszystkich zatkalo?
    Date: Wed, 05 Oct 2011 21:37:56 +0200

    > Nie, ale porównujemy ze sobą telefony, tak?
    > Chcę podkreślić że przyzwyczajeni do braku różnic softwareowych
    > w smartfonach skupiacie się na porównywaniu datasheetów sprzętu:
    > "kamerka 8mpx czyli taka sama jak w SGII" a tymczasem kupa -
    > kamerka 8mpx w iPhone4S będzie działac zupełnie inaczej niż
    > podobna kamerka 8mpx w Samsungu bo właśnie jest inny system
    > operacyjny, inna aplikacja sterująca robieniem zdjęć, inne algorytmy
    > które z matrycą wspólpracują i dają zupełnie inne efekty końcowe...
    > W Androidach wszystko jest proste: aparat z matrycą 5mpx będzie
> [...]

    Jednak hardware bedzie inny co w wielu wypadkach jest kluczowa sprawa.
    Do tej pory zaden telefon nie moze podskoczyc jesli chodzi o jakosc
    zdjec Nokii N8, nie wazne czy jedzie na symbianie czy tez jechalaby na
    Androidzie. To co wymieniasz jako wade, Stefan nazwalby mianem ficzera.
    Czy wada mojego PC jest fakt, ze jedzie na W7 podobnie jak ogromna ilosc
    innych komputerow na swiecie?