  • 21. Data: 2009-06-09 09:46:39
    Temat: Re: iPhone 3GS
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    odpowiedniego softu to powyższe stwierdzenia faktycznie są prawdą. ;)

    > Oczywiscie .... zainstaluj "hacks" "tips" ticks" reinstall.
    > Porazka. Dziwne ze pomijasz fakt kopiowania paskudnego AppStore przez MS w
    > swoim WM wlasnie w celu wyszukania "nadajacego sie do uzytku softu pod wm
    > bo ten w systemie to dno z mulem"
    >
    > Pomijasz tez fakt ze iPhone ma mnostwo poza OSowego softu latwo dostepnego
    > w tym od MMSy czy kopiuj i wklej.

    LOL, to mówi ktoś kto wiesza psy na Xda. LOL

  • 22. Data: 2009-06-09 09:54:59
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    BaX pisze:

    > czyli takim frajer gadzetem dla ludzi którzy piją piwo z weża w dodatku
    > stojąc na głowie.

    Oczywiscie ze twoja frustracja iz normalni ludzie nie potrzebuaj
    gotowanych pirackich romow z XDA jest duza ale naprawde swiat ma
    serdecznie w dupie XDA

    > Nie, wystarczy mi HTC który służy mi za navi, a jak potrzebuje to za
    > telefon. IP tego pierwszego nie potrafi przy uzyciu AM. Do grania to mam
    > Xboxa albo komputer.

    Buhahah kupil HTC za 3kzl jak nawi jest za 600zł. A z z AM za 1000zł to
    dopiero szczyt glupoty.

    Tak bez watpienia Xbox w autobusie sprawdza sie doskonale.

  • 23. Data: 2009-06-09 09:56:24
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    BaX pisze:
    > odpowiedniego softu to powyższe stwierdzenia faktycznie są prawdą. ;)

    > LOL, to mówi ktoś kto wiesza psy na Xda. LOL

    Oczywiscie jak slysze ze WM jest super bo XDA robi ROMy to trudno zebym
    nie pisal o Cydii wiec nie wyjezdzaj mi tu z hipokryzja

  • 24. Data: 2009-06-09 10:21:45
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Porazka. Dziwne ze pomijasz fakt kopiowania paskudnego AppStore przez MS
    > w swoim WM wlasnie w celu wyszukania "nadajacego sie do uzytku softu pod
    > wm bo ten w systemie to dno z mulem"

    LOL. MS kopiuje AppStore ze względu na idiotów, którzy nie potrafią
    sobie caba ściągnąć z Internetu albo wykonać instalacji przez
    ActiveSync, tylko potrzebują klikanego interfejsu, który zrobi za nich
    wszystko - ściągnie soft z sieci, zainstaluje i jeszcze za niego
    zapłaci. :) Bo inaczej to już dla nich za trudno.

    Sprzęt z WM to generalnie rzecz biorąc komputer - wywodzi się wprost od
    PDA PocketPC, od kilku lat sukcesywnie wyposażanych w funkcję telefonu,
    która dopiero po wejściu iPhone'a stała się podstawą marketingu. :)

    > Pomijasz tez fakt ze iPhone ma mnostwo poza OSowego softu latwo
    > dostepnego

    Taa...? Pokaż mi nawigację z dobrymi mapami dla Polski? Pokaż mi jakiś
    przyzwoity pakiet biurowy. Jest coś naprawdę użytecznego poza
    idiotycznymi kuflami piwa i potrząsanymi niemowlakami? :>

    > w tym od MMSy czy kopiuj i wklej.

    Taa... Wprowadzone ponad dwa lata po premierze...

    > Jaka to hipokryzja. Jak iphone ma cos lepszego to WMiarze mowia ale my
    > mozemy doinstalowac "jak znajdziemy w google". Jak cos mozna
    > doinstalowac od iphona "to sie nie liczy" bo iphone nie ma MMS.

    Mi akurat brak MMSów nie przeszkadza w iPhone - nie używam. Jestem
    zwyczajnie zwolennikiem prostego systemu, który można sobie od podstaw
    skonfigurować. WM jest pod tym względem idealny - oprogramowania,
    wtyczek do Today'a itp. masz od groma. Produkt Apple pod tym względem
    zwyczajnie nie jest w stanie konkurować - stanowi ciekawą zabawkę
    multimedialną dla nastolatków, ale leży np. na polu biznesowym.

  • 25. Data: 2009-06-09 10:31:31
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 09.06.2009 BaX <bax@_klub.chip.pl> napisał/a:

    > Nie, wystarczy mi HTC który służy mi za navi, a jak potrzebuje to za
    > telefon. IP tego pierwszego nie potrafi przy uzyciu AM. Do grania to mam
    > Xboxa albo komputer.

    To popatrz dokładnie jak mi iP służy do rozmów/www/poczty a do navi mam
    osobne pudełko z iGo.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 26. Data: 2009-06-09 10:32:38
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <h0l9gl$ecf$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
    Atlantis <m...@w...pl> wrote:

    > Jak ktoś jest aż tak durny, że nie potrafi wyszukać i zainstalować
    > odpowiedniego softu to powyższe stwierdzenia faktycznie są prawdą. ;)

    To w takim razie o co wam chodzi z tymi MMSami. Jak ktos chcial sobie
    'doinstalowac MMSy' to mogl sobie doinstalowac.
    Troche konsekwencji.

    TA

  • 27. Data: 2009-06-09 10:35:59
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Atlantis pisze:

> [...]
    > wszystko - ściągnie soft z sieci, zainstaluje i jeszcze za niego
    > zapłaci. :) Bo inaczej to już dla nich za trudno.

    Oczywiscie bo szukanie w internecie najwowszych wersja na tysicach
    warezow to jest wymarzone zadanie uzytkownika telefonu.

    > Sprzęt z WM to generalnie rzecz biorąc komputer - wywodzi się wprost od
    > PDA PocketPC, od kilku lat sukcesywnie wyposażanych w funkcję telefonu,
    > która dopiero po wejściu iPhone'a stała się podstawą marketingu. :)

    Komputer brzmi dumnie.....

    > Taa...? Pokaż mi nawigację z dobrymi mapami dla Polski? Pokaż mi jakiś
    > przyzwoity pakiet biurowy. Jest coś naprawdę użytecznego poza
    > idiotycznymi kuflami piwa i potrząsanymi niemowlakami? :>

    Jest dokladnie ten sam pakiet biuro co na WM czyli quickoffice.

    > Taa... Wprowadzone ponad dwa lata po premierze...

    MMS od premiery WIndows CE weszly po 8 latach :) To chciales napisac

> [...]
    > zwyczajnie nie jest w stanie konkurować - stanowi ciekawą zabawkę
    > multimedialną dla nastolatków, ale leży np. na polu biznesowym.

    Prosty systemi tysiece pierdolkowatych wtyczek bo OS z pudelka nei
    nadaje sie do uzytku zabawne

  • 28. Data: 2009-06-09 10:38:29
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > Oczywiscie ze twoja frustracja iz normalni ludzie nie potrzebuaj
    > gotowanych pirackich romow z XDA jest duza ale naprawde swiat ma
    > serdecznie w dupie XDA

    Nie uzywam, nie mam takiej potrzeby, mam legalny 6.1 po co mi inny jak ten
    działa?

    > Buhahah kupil HTC za 3kzl jak nawi jest za 600zł. A z z AM za 1000zł to
    > dopiero szczyt glupoty.

    Heheheheh, Ty to głupi jednak jesteś, dostałem Kaisera za 399zł z AM. Odlicz
    teraz cene licencji i dostaniesz cene telefonu. Abo zostało takie samo bo
    niższego by brakowało na rozmowy. Cena samych dodatków do HTC typu ładowakra
    sam, uchwyt itd to więcej niż ta kwota. Ty to dostales? :D

    > Tak bez watpienia Xbox w autobusie sprawdza sie doskonale.

    w autobusie mówisz, a jak ktoś nie jeździ autobusami to co wtedy?

  • 29. Data: 2009-06-09 10:39:27
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > To popatrz dokładnie jak mi iP służy do rozmów/www/poczty a do navi mam
    > osobne pudełko z iGo.

    A po co mi osobne pudełko skoro to co Twój iP robi mój HTC też + mam navi?

  • 30. Data: 2009-06-09 10:40:30
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    BaX pisze:

> [...]
    > niższego by brakowało na rozmowy. Cena samych dodatków do HTC typu ładowakra
    > sam, uchwyt itd to więcej niż ta kwota. Ty to dostales? :D

    Tak oczywiscie cena promocyjna z cyrografem a iPhone kosztuje 99USD