  • 1. Data: 2011-03-02 18:28:22
    Temat: iPad 2 pokazany!
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    http://www.youtube.com/watch?v=ct1_r_61sk8&feature=p
    layer_embedded
    "Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
    mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."

  • 2. Data: 2011-03-02 18:40:42
    Temat: Re: iPad 2 pokazany!
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 02 Mar 2011 19:28:22 +0100, TGor napisał(a):

    > http://www.youtube.com/watch?v=ct1_r_61sk8&feature=p
    layer_embedded

    taa... wyjście HDMI, ale kabelek OCZYWIŚCIE płatny ekstra, co za problem w
    końcu zabawka jest tak tania, że nikomu nie przeszkadza.
    I jeszcze 40 baksów za 20 cm poliuretanu. Każdy inny oprócz czarnego golfa
    zostałby spazmatycznie wyśmiany.

    A tu stada lemmingów pójdą stać w kolejkach. jedna zaleta, że jeden
    azbestowy wyznawca z jackowa może da nam spokój na kilka godzin.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Zrozum ze brandzlowanie sie "pseduo funkcjami multitaskingu" dla

  • 3. Data: 2011-03-02 18:43:48
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-03-02 19:40, Waldek Godel pisze:
> [...]
    >
    > A tu stada lemmingów pójdą stać w kolejkach. jedna zaleta, że jeden
    > azbestowy wyznawca z jackowa może da nam spokój na kilka godzin.

    Oho, ktos nawet nie kliknal w linka. ROTFL.

  • 4. Data: 2011-03-02 18:46:07
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 02 Mar 2011 19:43:48 +0100, neoniusz napisał(a):

    > Oho, ktos nawet nie kliknal w linka. ROTFL.

    nie kliknął, bo ogląda co innego... ale też śmieszne.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Android dotarł do sciany..... " - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 5. Data: 2011-03-02 18:51:41
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 2 Mar 2011 18:46:07 +0000, Waldek Godel napisał(a):

    > nie kliknął, bo ogląda co innego... ale też śmieszne.

    ze śmieszności - Jego Czarnogolfowość był uprzejmy porównać liczbę
    aplikacji do iPodpaski po roku na rynku z liczbą aplikacji dla Honeycomba,
    po tygodniu sprzedaży pierwszego urządzenia z tym systemem w jednym kraju.

    Podśmiewali się też z cen Galaxy Taba i Motki Xoom, chwaląc się, że
    większość iPodpasek ma ceny niższe od Xooma:
    http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2011/0
    3/20110302-10242747--img4553.jpg
    starannie przemilczeli, że Xoom i Galaxy Tab przychodzi z kabelkami i
    kondonikiem, a do iPodpaski 2 trzeba będzie kupić kabel HDMI za 40 baksów:
    http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2011/0
    3/20110302-10273362--img4571.jpg
    oraz nowe, genialne i zmieniające wszystko pokrywki za 40 albo 70 baksów:
    http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2011/0
    3/20110302-10314893--img4599.jpg
    co dosyć istotnie zmienia relację cen...
    i takich smaczków setki, wciąż oglądam

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Buhahha nie rozsmieszaj mnie JA ZA TA GRUPA GLOSOWALEM jak powstawala"-

  • 6. Data: 2011-03-02 19:09:01
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2011-03-02 19:43, neoniusz wrote:

    > Oho, ktos nawet nie kliknal w linka. ROTFL.

    Bo ogląda Stefana live pewnie... ;-)

  • 7. Data: 2011-03-02 19:16:25
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    tekst wieczoru:

    "biały iPad 2 będzie prześlicznie wyglądał w kuchni"

  • 8. Data: 2011-03-02 21:12:04
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message

> [...]
    > końcu zabawka jest tak tania, że nikomu nie przeszkadza.
    > I jeszcze 40 baksów za 20 cm poliuretanu. Każdy inny oprócz czarnego golfa

    Znowu się dusigrosz odezwał. Pokaż mi urządzenie na rynku
    które sprzedaje się razem z kablem HDMI w pudełku...
    Ja nie widziałem. HD-DVD, BD-DVD, komputery, zestawy hi-fi,
    konwertery TV-SAT - do wszystkiego musisz dokupić kabelek HDMI.
    I to brzmi logicznie, już ta strategia była stosowana w drukarkach
    USB... też zawsze znalazł się jakiś dusigrosz co ponarzekać lubił.

    > A tu stada lemmingów pójdą stać w kolejkach. jedna zaleta, że jeden
    > azbestowy wyznawca z jackowa może da nam spokój na kilka godzin.

    Dla mnie istotne jest czy nowy iPad2 wspiera technologię flash
    czy tak jak w iPhone, olewają systematycznie flasha...

  • 9. Data: 2011-03-02 21:27:06
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Pszemol wrote:
    > "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message

    > Znowu się dusigrosz odezwał. Pokaż mi urządzenie na rynku
    > które sprzedaje się razem z kablem HDMI w pudełku...

    Monitor LCD Samsung BX2231, sprzedawany jest RAZEM
    z kablem DVI>HDMI (tak wiem, to nie całkiem to, bo
    nie HDMI>HDMI) w komplecie.

    Albert Einstein (1879-1955)

  • 10. Data: 2011-03-02 21:34:48
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 2 Mar 2011 22:27:06 +0100, Maciej 'AbrahaM' Piotrowski
    napisał(a):

    > Monitor LCD Samsung BX2231, sprzedawany jest RAZEM
    > z kablem DVI>HDMI (tak wiem, to nie całkiem to, bo
    > nie HDMI>HDMI) w komplecie.

    Monitor HP kupiłem razem z kabelkami VGA i HDMI w zestawie :)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    A world is supported by four things ... the learning of the wise,