  • 11. Data: 2011-03-02 21:42:17
    Temat: Re: iPad 2 pokazany!
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-03-02 22:12, Pszemol pisze:

    > Znowu się dusigrosz odezwał. Pokaż mi urządzenie na rynku
    > które sprzedaje się razem z kablem HDMI w pudełku...

    Nokia N8, Motorola XT720 - to tak z branży komórek, które generalnie do
    obsługi telewizora nie powinny służyć :-)

  • 12. Data: 2011-03-02 21:53:22
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 2 Mar 2011 15:12:04 -0600, Pszemol napisał(a):

    > Znowu się dusigrosz odezwał. Pokaż mi urządzenie na rynku
    > które sprzedaje się razem z kablem HDMI w pudełku...

    Na przykład Nokia N8, Xperia Arc oraz większość bezpośrednich konkurentów
    iPodpaski: LG Optimus Pad, Motorola Xoom, Blackberry PlayBook, buszmenie

    W dodatku konkurencyjne tablety nie mają tandetnych przejściówek, tylko
    normalne wbudowane złącza HDMI, azbestowy troglodyto.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie wiesz co to proxy, wiec informuje sie iz jestem na urlopie i nazywam

  • 13. Data: 2011-03-02 22:07:40
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message

    > Monitor HP kupiłem razem z kabelkami VGA i HDMI w zestawie :)

    Nowy? To niezwykłe.

  • 14. Data: 2011-03-02 23:16:21
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 2 Mar 2011 16:07:40 -0600, Pszemol napisał(a):

    > "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message

    > Nowy? To niezwykłe.

    Długo musiałeś myśleć nad taką złośliwostką :)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "I try to believe in as many as six impossible things before breakfast.

  • 15. Data: 2011-03-03 13:40:33
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Długo musiałeś myśleć nad taką złośliwostką :)

    ???? Jaką złośliwostką? O co Ci chodzi?
    Nie jesteś troszkę przewrażliwiony?

  • 16. Data: 2011-03-05 13:53:10
    Od: "sfrustrowany internauta" <f...@i...org>

    > "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message

    > Znowu się dusigrosz odezwał. Pokaż mi urządzenie na rynku
    > które sprzedaje się razem z kablem HDMI w pudełku...
    > Ja nie widziałem. HD-DVD, BD-DVD, komputery, zestawy hi-fi,
    > konwertery TV-SAT - do wszystkiego musisz dokupić kabelek HDMI.
    > I to brzmi logicznie, już ta strategia była stosowana w drukarkach
    > USB... też zawsze znalazł się jakiś dusigrosz co ponarzekać lubił.

    > Dla mnie istotne jest czy nowy iPad2 wspiera technologię flash
    > czy tak jak w iPhone, olewają systematycznie flasha...

    Wciąż promuja swoje zajebiaszcze mikrosimy?

  • 17. Data: 2011-03-05 13:54:31
    Od: "sfrustrowany internauta" <f...@i...org>

    > "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in
    > message news:1x0di4hnj8g3a.1eolc5hkmrxww.dlg@40tude.net...

    > ???? Jaką złośliwostką? O co Ci chodzi?
    > Nie jesteś troszkę przewrażliwiony?

    Poprzednicy mają rację, jesteś durnym azbeściarzem onanizującym się na
    dźwiek słowa "apul"

  • 18. Data: 2011-03-05 20:58:52
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Waldek Godel wrote:
    > tekst wieczoru:
    >
    > "biały iPad 2 będzie prześlicznie wyglądał w kuchni"

    ciekawe czy mu sie ekran nie porysuje od siekania cebulki... ;-)

  • 19. Data: 2011-03-05 21:01:35
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    sfrustrowany internauta wrote:

    > Wciąż promuja swoje zajebiaszcze mikrosimy?

    tak na marginesie... to do tego ipada nei wchodzi zwykły sim taki jak
    wchodzi do wszystkich urządzeń mobilnych?

  • 20. Data: 2011-03-05 21:03:56
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 5 Mar 2011 22:01:35 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

    > tak na marginesie... to do tego ipada nei wchodzi zwykły sim taki jak
    > wchodzi do wszystkich urządzeń mobilnych?

    http://en.wikipedia.org/wiki/MicroSIM#Development_of
    _the_micro-SIM
    Trzeba przyznać, że wybrali jeden z możliwych standardów - to, że nikt inny
    tego nie używał to już inna para kaloszy.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Po co uzywac czegos tak topornego jak BT do przesyłania czegokolwiek ?" -