  • 1. Data: 2011-12-14 12:43:15
    Temat: i7 2930K jaka maksymalna ilosc RAM?
    Od: robot <a...@o...pl>

    Ile ramu może obsłużyć ten procesor?

    Niby płyty główne pod niego mogą 128 GB [w modułach po 16 GB]. A na stronie
    producenta stoi napisane, że maksymalnie tylko 32 GB. O co tu chodzi? Czy
    ja niepoprawnie odczytuję tą tabele ze strony intela?

    http://ark.intel.com/compare/63697

    --
    pozdro

  • 2. Data: 2011-12-14 14:45:27
    Temat: Re: i7 2930K jaka maksymalna ilosc RAM?
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2011-12-14 13:43, robot wrote:
> [...]
    > producenta stoi napisane, że maksymalnie tylko 32 GB. O co tu chodzi? Czy
    > ja niepoprawnie odczytuję tą tabele ze strony intela?

    Kontroler pamieci jest w CPU (nie na plycie) stad tez taki limit.

    Podeslij linka do specyfikacji plyty.

  • 3. Data: 2011-12-15 07:39:42
    Od: robot <a...@o...pl>

    On Wed, 14 Dec 2011 15:45:27 +0100, Rafal Lukawski wrote:

    > Kontroler pamieci jest w CPU (nie na plycie) stad tez taki limit.
    >
    > Podeslij linka do specyfikacji plyty.

    http://www.msi.com/product/mb/X79A-GD65--8D-.html#/?
    div=Detail

    --