    From: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: i5700 spica android 2.2,kiedy?
    Date: Sun, 19 Dec 2010 18:29:13 +0100

    Użytkownik "perszing" <t...@j...moj.adres.email.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:iegtq6$d9i$...@n...onet.pl...

    > Samsung Galaxy i5700 Spica ma dopiero rok, a SAMSUNG juz nie chce wydac
    > aktualizacji do tego telefonu, poniewaz to STARY MODEL, az 1 roczny.
    >
    > Proponuje zaglosowac nogami i nie kupowac wiecej produktow firmy, ktora ma
    > takie podejscie do klientow.
    >
    > Ja tak wlasnie zrobie jesli oficjalna aktualizacja do androida 2.2 dla
    > spicy wkrotce sie nie pojawi.

    Najdziwniejsze jest to, że roczny aparat ma już dwóch następców? Co to się
    dzieje w tej branży? Chodzi o zalewanie nas "nowymi" modelami co kwartał?
    W tej chwili modeli choćby jednego producenta jest tyle, że kompletnie się w
    nich nie łapię. Chcę kupić telefon, mam konkretne oczekiwania, ale nie umiem
    sobie znaleźć żadnego.
    Nie znalazłem żadnej wyszukiwarki, która by mi ułatwiła zadanie. Utrudniają
    mi też sami producenci.
    Póki co - głosuję nogami i nie kupuję NIC. Liczę, że może sie opamiętają za
    jakiś czas i rozsądek weźmie górę.