  • Data: 2010-01-19 10:14:20
    Temat: Re: i5-750 - Co wybrać? prawie kompletny zestaw
    Od: Wiesław <n...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 18-01-2010 o 22:04 Lukasz napisał na pl.comp.pecet:

    > 1 x OCZ ModXStream Pro 500W

    Dlaczego nie chcesz BeQuieta? Posiada "tylko" 12W mniej, certyfikat
    80+ Bronze i cichutki wentylatorek SilentWings ok 50 zeta w sklepie.
    Ja mam tego OCZa w budzie. Ogólnie jest OK, jednak jeszcze roku
    nie ma a już mu wentylator zaczyna brzęczeć.

    > Czy 2 wiatraki do tej obudowy gladius 600 wystarcza? czy jest sens
    > kupywac 3 lub 4 wiatrak jest jakas znaczaca oplacalnosc? i co ta
    > grafika zastanawiam sie jeszcze nad Radeon HD4870 ..

    A zresztą, może i bierz tego OCZa. Przy takiej liczbie wiatraków
    i tak będzie niezły szum :) a jak się zastanawiasz czy brać starszy,
    czy nowszy model karty, to ja wymiękam.

    --
    Wiesław
    Opera Mail