  • Data: 2012-08-30 14:26:27
    Temat: Re: i wiadomo o co chodzi
    Od: DoQ <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > jeśli jedzie z prędkością i w sposób nie przeszkadzający innym (w
    > szczególności z art. 19 PoRD), to właśnie "oszacowanie" daje wynik
    > pozytywny.

    Aha - czyli wracamy do punktu wyjścia, naćpany czy z promilem+ powinien
    jeździć dopóki się nie rozwali albo nie zacznie jechać zygzakiem.

    > nie wiem, jak "kierowcy", ale ja zdecydowanie częściej jem lub piję w
    > czasie jazdy niż rozmawiam przez telefon.

    Czy wobec tego trawienie w jakiś sposób dekoncentruje twoją uwagę?

    > zgadzam się.
    > No i teraz ustalmy: czy 25-latek ze świetnym refleksem nie będzie
    > bezpieczniejszy z telefonem w łapce niż 67 latek (podobno wciąż
    > całkiem zdolny do pracy :-) bez telefonu?

    Nie wiem, to ty ponoć umiesz to oszacować.

    > Ja jestem za reagowaniem na ewentualne zachowania zagrażające
    > bezpieczeństwu w obu przypadkach i za niereagowaniem na hipotetyczne
    > problemy, jeśli takich zachowań nie powodują.
    > O to mi właśnie chodzi: ludzie są różni i nie możemy wszystkich
    > traktować jedną miarą, bo nie ma "jednej miary" pasującej do każdego.

    No tak, jeden wyleci z zakrętu przy 80 drugi przejedzie ten sam zakręt
    przy 120. W tym przypadku ci jadący szybciej są potraktowani jedną miarą
    i muszą stosować ograniczenia dla wolniejszych. Jak chcesz to
    indywidualnie oceniać? Przecież chyba nie lubisz komplikować prawa.

    --
    Pozdr.