  • Data: 2012-08-30 14:04:01
    Temat: Re: i wiadomo o co chodzi
    Od: DoQ <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli kierowca jest na tyle zdolny, że radzi sobie i z rozmową i z
    > prowadzeniem pojazdu (zwłaszcza, jeśli dostosuje zachowanie do stanu
    > tej - wszak nie całkowitej - dekoncentracji), to dlaczego go karać
    > prewencyjnie?

    Ale jak chcesz to indywidualnie oszacować, szczególnie gdy u nas każdy
    jest zdolny, jeździ i rozmawia doskonale (wg. niego samego) radząc sobie
    z kierowaniem?

    > Ty uważasz, że to jest potrzebne, a ja nie.

    Owszem.

    > Oczywiście z uwagą przeczytam Twoje argumenty (jeśli je masz),
    > dlaczego akurat trzymanie telefonu w ręce powinno podlegać karze, a
    > nie ma potrzeby kar za inne działania skutkujące potencjalnie podobną
    > dekoncentracją.

    Po pierwsze statystyka. Jak często dojeżdżając chociażby do/z pracy
    kierowcy jedzą kanapki, a jak często zachodzi potrzeba
    wykonania/odebrania połączenia telefonicznego czy napisania smsa?
    Osobiście rzadko widuję kierowcę, który jechałby w dziwny sposób jedząc
    kanapkę. Po drugie, koncentracja na rozmowie telefonicznej pochłania
    więcej zasobów niż koncentracja na przełykaniu bułki.

    --
    Pozdr.