  • Data: 2010-08-02 17:17:28
    Temat: Re: i co ? można mieć Merca CL550 AMG za 300 zł ? ;)
    Od: "Beny" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Jan-xx" <j...@g...pl> napisal w wiadomosci
    news:i36mtl$6qn$1@inews.gazeta.pl...

    > Uwazalbys za sprawiedliwe, gdyby ktos zabral Twoj samochod za ulamek
    > procenta wartosci tylko dlatego, ze w roztargnieniu zle wcisnales przycisk
    > na kompie?

    Tak, bo ja mam zasade ze 5 razy sprawdzam opis i ceny zanim klikne wystaw
    aukcje.
    Nawet jak juz aukcja pojawi sie w serwisie to ja czytam 6raz dla pewnosci ;)
    Jak ktos nie sprawdza bo mu sie nie chce albo ma inne powody to juz jego
    problem, za bledy sie placi...

    > A chlop, jesli potrzebuje, niech sie napije, a pozniej niech wezmie sie do
    > pracy, jesli szczegolnie zalezy mu na takim samochodzie, a go nie stac. W
    > naszym obszarze zjednoczonej Europy prawie kazdy moze sie dorobic takiego
    > samochodu. Tylko wiekszosci sie nie chce, brakuje zapalu i wytrwalosci lub
    > ma inne priorytety.

    Nie wnikam co chlop robi i gdzie pracuje, dla mnie liczy sie tylko fakt ze
    zlapal "okazje" i wiedzial ze trzeba kliknac kup teraz.