  • Data: 2010-08-02 17:06:26
    Temat: Re: i co ? można mieć Merca CL550 AMG za 300 zł ? ;)
    Od: "Jan-xx" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a szkoda...
    > oby chłop sie nie zapił ze smutku

    Uwazalbys za sprawiedliwe, gdyby ktos zabral Twoj samochod za ulamek
    procenta wartosci tylko dlatego, ze w roztargnieniu zle wcisnales przycisk
    na kompie?

    A chlop, jesli potrzebuje, niech sie napije, a pozniej niech wezmie sie do
    pracy, jesli szczegolnie zalezy mu na takim samochodzie, a go nie stac. W
    naszym obszarze zjednoczonej Europy prawie kazdy moze sie dorobic takiego
    samochodu. Tylko wiekszosci sie nie chce, brakuje zapalu i wytrwalosci lub
    ma inne priorytety.

    --
    Jan-xx