  • 11. Data: 2009-02-27 14:03:18
    Temat: Re: htc diamond
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > Obsługa rysikiem jest całkiem fajna. Bynajmniej ja sobie chwalę i nie
    > uważam tego za wadę lecz za zaletę.

    Oczywiście do pisania SMS-ów i wpisywania tekstów. Kto chce pisać palcami to
    wystarczy jak zainstaluje sobie odpowiednią aplikację powiększającą
    klawisze. Poza tym ja czasami wystukuję paznokciem i "tyż" jest dobrze :)
    W przypadku zaś wybierania numerów i kontaktów Windowsowych HTC posiadają
    genialny wprost algorytm wyszukiwania, który polega na tym, że na wirtualnej
    klawiaturze numerycznej wystukuje się fragment nazwy na klaiszach, które
    zawierają odpowiednie litery
    Dla przykładu żeby wybrać kontakt Jan Kowalski wystarczy wystukać np. 52569
    co odpowiada wybieraniu kolejnych liter " j a k o w "
    Nie spotkałem tego w innych telefonach

  • 12. Data: 2009-02-27 16:42:58
    Od: TGor <g...@w...peel>

    Waldek Godel pisze:

    > Jak widać, jeżeli jest klawiatura qwerty, nie ma mowy o T9. Owszem,
    > niektóre konfguracje nazywaja tak słownik podpowiedzi wbudowany w system
    > Windows Mobile, żeby 87% gospodyń z Gdańska które nie widzą różnicy miało
    > łatwiej zrozumieć.
    > Ale to jest po prostu inny słownik

    Z cytowanego tekstu tego wniosku wyciągnąć nie można ;-)
    TG

  • 13. Data: 2009-02-27 16:56:34
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 27 Feb 2009 17:42:58 +0100, TGor napisał(a):

    > Z cytowanego tekstu tego wniosku wyciągnąć nie można ;-)

    czekaj, to masz klawiaturę qwerty gdzie jest po kilka literek na jednym
    klawiszu i wciskając kilka razy uzyskuje się następne literki? RESPECT!

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan,

  • 14. Data: 2009-02-27 17:09:37
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Fri, 27 Feb 2009 14:46:29 +0100, Jacek "Plumpi" napisał(a):

    > Obsługa rysikiem jest całkiem fajna. Bynajmniej ja sobie chwalę i nie uważam
    > tego za wadę lecz za zaletę.

    Przynajmniej, nie bynajmniej! Co to w ogóle za maniera?

    "Mudhole? Slimy? My home this is!"

  • 15. Data: 2009-02-27 18:29:01
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > rysikiem chyba :)

    rysik jest jeden, a na hardwarowej kalwiaturze zazwyczaj pisze sie dwoma
    kciukami. JEdnak jesli chce odpowiedź TAK+wyślij, zrobie jednym
    kciukiem. czy da sie to zrobić bez hardwarowej kalwiatury? TAk, jednak
    90% ludzi bez kalawiatury pisze rysikiem....

    > To taka niedorobka HTC bo WM 6.1 na Samsungach
    > posiada T9
    Mam samsunga z WM, z _wyłączonym_ słownikiem i z _wyłączonym_
    wyświetlaniem klawiatury na ekranie.

    ToMasz

  • 16. Data: 2009-02-27 18:34:57
    Od: TGor <g...@w...peel>

    Waldek Godel pisze:

    > czekaj, to masz klawiaturę qwerty gdzie jest po kilka literek na jednym
    > klawiszu i wciskając kilka razy uzyskuje się następne literki? RESPECT!

    Oj Władyś... A czy ja mówię, że nie masz racji czy się nie znasz? :D
    A kto broni zapodać obie funkcje, to raz, i dwa: wciąż mi z analizy
    dyskursu nie wynika, że w cytowanym tekście znalazła się choćby sugestia.
    Napijmy się wódki z pingwinami (taktakami) ;-) Piątek. No chyba, że w
    sobotę pracujesz.
    TG

  • 17. Data: 2009-02-27 18:54:05
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > Przynajmniej, nie bynajmniej! Co to w ogóle za maniera?

    Właśnie co to za maniery, żeby pouczać innych, choć samemu się nie rozumie i
    nie odróżnia, ani się też nie chce sprawdzić czy aby ma się rację,

    http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=3033179
    http://www.sjp.pl/co/bynajmniej
    :))))

  • 18. Data: 2009-02-27 18:57:26
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Fri, 27 Feb 2009 19:54:05 +0100, Jacek "Plumpi" napisał(a):

    > Właśnie co to za maniery, żeby pouczać innych, choć samemu się nie rozumie i
    > nie odróżnia, ani się też nie chce sprawdzić czy aby ma się rację,

> [...]

    No i czego to dowodzi, poza tym, że nie rozumiesz tych definicji?

    "Ryan, some things in here don't react well to bullets." ...
    "Yeah, like me. I don't react well to bullets."

  • 19. Data: 2009-02-27 18:57:33
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 27 Feb 2009 19:34:57 +0100, TGor napisał(a):

> [...]
    > dyskursu nie wynika, że w cytowanym tekście znalazła się choćby sugestia.
    > Napijmy się wódki z pingwinami (taktakami) ;-) Piątek. No chyba, że w

    Tam po prostu jest inny słownik, nie T9, bo opiera się na innym
    mechaniźmie. A wódka z pingwinami nigdy mi za bardzo nie smakowała, wolę
    inne :-)

  • 20. Data: 2009-02-27 19:02:48
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

> [...]
    > czy da sie to zrobić bez hardwarowej kalwiatury? TAk, jednak 90% ludzi bez

    Dokłądnie.
    Ludzie niestety nie wiedzą, że teksty typu: Tak, Nie, Zaraz oddzwonię,
    Oddzwonię później, Nie mogę teraz odpowiedzieć, Za chwilę będę itp.
    robi się dosłownie jednym palcem robiąc kilka kliknięć w ekran. Od tego są
    szablony tyle, że trzeba umieć i chcieć je używać. :)