    From: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: htc diamond
    Date: Fri, 27 Feb 2009 15:03:18 +0100

    > Obsługa rysikiem jest całkiem fajna. Bynajmniej ja sobie chwalę i nie
    > uważam tego za wadę lecz za zaletę.

    Oczywiście do pisania SMS-ów i wpisywania tekstów. Kto chce pisać palcami to
    wystarczy jak zainstaluje sobie odpowiednią aplikację powiększającą
    klawisze. Poza tym ja czasami wystukuję paznokciem i "tyż" jest dobrze :)
    W przypadku zaś wybierania numerów i kontaktów Windowsowych HTC posiadają
    genialny wprost algorytm wyszukiwania, który polega na tym, że na wirtualnej
    klawiaturze numerycznej wystukuje się fragment nazwy na klaiszach, które
    zawierają odpowiednie litery
    Dla przykładu żeby wybrać kontakt Jan Kowalski wystarczy wystukać np. 52569
    co odpowiada wybieraniu kolejnych liter " j a k o w "
    Nie spotkałem tego w innych telefonach