    From: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: htc diamond
    Date: Sat, 28 Feb 2009 17:55:28 +0100

    > * Obie definicje jasno pokazują, że popełniłeś błąd.

    Błąd ? Tak, ale jaki ? Czy błąd taki o jaki chodzi Andrzejowi ?
    Użyłem słowa "bynajmniej" w sensie "wcale", "ani trochę" odnosząc się do
    wypowiedzi "rysikiem chyba :) To taka niedorobka HTC ...".
    Fakt, że z rozpędu zdanie zostało źle poskładane. Jednak chyba nie powoduje
    to niezrozumienia sensu mojej wypowiedzi oraz nie zmienia znaczenia użytego
    przeze mnie słowa "bynajmniej". To tak jak bym użył "Idę jutro ja do pracy"
    zamiast poprawnej formy "Ja jutro idę do pracy".
    Użycie w tym przypadku wyraz "przynajmniej" zamiast "bynajmniej" tak jak
    sobie życzy Andrzej, zmienia całkowicie sens mojej wypowiedzi, co
    jednocześnie oznacza, iż on sam nie rozumie ich znaczenia.
    Z całą pewnością nie chodziło mi o taki sens lecz o zaprzeczenie z
    wyeksponowaniem tego zaprzeczenia, czyli "bynajmniej nie", a nie
    "przynajmniej ja".

    Napisałem: "Bynajmniej ja sobie chwalę i nie uważam tego za wadę lecz za
    zaletę."
    Powinienem był napisać: "Ja sobie chwalę i bynajmniej nie uważam tego za
    wadę lecz za zaletę"
    Pierwotne zdanie jakie napiasłem brzmiało "Bynajmniej ja nie uważam tego za
    wadę lecz za zaletę i sobie to chwalę", a później przyszła ta właściwa
    koncepcja w budowie zdania i "poszło" przedwcześnie, zredagowane tak jak
    "poszło".
    To dlatego, że redagowanie odpowiedzi realizuję w "międzyczasie" wykonywania
    innych, ważniejszych dla mnie zadań.
    Stąd też mogą się pojawiać tego typu błędy na zasadzie źle złożonego zdania,
    przestawionych liter czy nawet słów lub zdań, literówek, błędów
    ortograficznych czy interpunkcyjnych. Nie wynika to ze złego rozumienia
    użytych wyrazów lub wielkich braków, lecz są typowymi "czeskimi błędami"
    związanymi ze zbyt częstym rozpraszaniem uwagi. Rozumiem genezę powstawania
    takich błędów i dlatego nie wytykam ich innym. Jednak muszą się znaleźć
    "moralizatorzy", którzy za punkt honoru stawiają sobie wyszukać i wytknąć
    takie "pierdołowate" błędy. Tracą czas i energię na takie głupoty i
    późniejsze przepychanki na grupach. Uważam, że jest to typowe chamstwo z ich
    strony, spowodowane brakiem kultury osobistej oraz brakami, które
    uniemożliwiają im uczestniczenie w dyskusji merytorycznej dotyczącej tematu.
    Każdemu z Was także zdarzają się tego typu błędy i idę o zakład, że jestem w
    stanie te błędy znaleźć, aby tak samo się dopierdzielić. Tylko po co ? Nie
    potrzebuję sie dowartościowywać takim zachowaniem.