  • Data: 2009-02-28 18:12:03
    Temat: Re: htc diamond
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie dam się sprowadzić do tego poziomu co wy i pokonać doświadczeniem.

    Och jakiś Ty błyskotliwy. Szkoda tylko, że "zaczynasz ujadać, nie
    zauważając, że inne psy już dawno uciekły".

    > Dyskusja już dawno nie ma nic wspólnego z tematem grupy i stała się
    > chamską
    > pyskówką, której czytanie nie jest przyjemne dla nikogo.

    Za to Twoja jest bardzo przyjemna. Jestem nią wprost oczarowany i zachwycony
    ;)

    > Jeżeli jest ona wam niezbędna, kontynuujcie ją w innym miejscu.

    Zauważ, że wcale nie mam ochoty na tego typu pyskówki i już dawno
    zakończyłem tę dyskusję z Andrzejem pisząc "Wobec tego żegnam".
    Zatem po cholerę "wpier......lasz się między wódkę, a zakonskę" i
    niepotrzebnie "dolewasz oliwy do ognia" ? Czy tylko po to by zaistnieć, czy
    też dlatego, ze lubisz takie pyskówki ?
    Jeżeli chodzi o mnie to nie mam ochoty na dalsze "przepychanki" z Andrzejem,
    ani też z Tobą. Wolę dyskutować na tematy związane z grupą, nawet pomimo
    tego, że ktoś z nas użyje niewłaściwej formy lub zrobi "czeski błąd".