eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklehonda XR 400 Rebus z zaworamiRe: honda XR 400 Rebus z zaworami
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: honda XR 400 Rebus z zaworami
    Date: Wed, 25 Mar 2009 20:08:42 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 38
    Message-ID: <gqdvft$a9p$1@news3.onet>
    References: <gqds64$vs8$1@news3.onet> <gqdsf5$kq$1@inews.gazeta.pl>
    <gqdt29$2s0$1@news3.onet> <0...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: 85.112.198.237
    X-Trace: news3.onet 1238008127 10553 85.112.198.237 (25 Mar 2009 19:08:47 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 25 Mar 2009 19:08:47 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-Antivirus: avast! (VPS 090325-0, 2009-03-25), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:591118
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Eskimos" <e...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:06uks45pn0k23fk49q5pfc8j3g1980qqsf@4ax.com...
    > On Wed, 25 Mar 2009 19:27:08 +0100, "Rafał Tomaszewski"
    > <s...@p...onet.pl> wrote:
    >
    >
    >>chłopaki że tak powiem jaja se robicie:) odp.na pytanie powiem na znaki
    >
    > Czasami znaków jest więcej. Jeden od GMP, drugi od punktu zapłonu itd.
    > Olej znaki, popatrz na krzywki i pozycję wału. Załóż klucz i obróć
    > wałem parę razy, to bedzie widać kiedy się otwiera, zamyka itp.

    a wy dalej łacha ciagniecie jak widze:) Jak pisze rozrzad ustawiony to
    trzeba to przyjać jako aksjomat:) Co mam pisać że rozrząd ustawiony na znak
    T na magnecie który oznacz GMP i pokrywa sie idealnie ze szczerbinką w
    okienku a wałek jest krzywkami do kołu i znaki na kole z wałka pokrywają się
    z płaszczyzną głowicy przy napiętym łańcuchu nierządu.............

    Chłopaki może jakieś bardziej wydumane pomysły....... Już Zapek napisał mi
    na priva że miał kiedys podobnie bo śruba od regulacji zaworu zapierała sie
    o dekielek ale u mnie działa lub nie działa przy zdjetych dekielkach:)

    Napiszę jeszcze raz. Jak ustawie odpowiedni luzy zaworowe na trzech zaworach
    ( 2xssanie i 1x wydech ) i mega luz na jednym wydechu od strony
    dekompresatora ( pomimo takiego dużego luzu 4mm zawór pracuje w mniejszym
    zakresie ) TO SILNIK PALI Z PIERWSZEGO i gdyby nie hałas od dzwigienki to
    działa super. Jak ustawie luzy na wszystkich tak jak trzeba to jest dupa
    blada, nie pali i zalewa świece.


    JAKIEŚ SUGESTIE?

    Pozdrawiam
    rafał
    450exc


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: