  • 1. Data: 2016-03-22 20:19:38
    Temat: homoseksualny kątowy jack
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    Kopię i kopię już godzinę, i nie znajduję. Czy jest w ogóle w sprzedaży
    coś takiego jak "adapter" kątowy jack stereo 3,5mm, ale męski po obu
    stronach? Męsko-żeńskie kątowe znalazłem, ale takich "homo" już nie.

    Jakub Rakus

  • 2. Data: 2016-03-23 08:20:49
    Temat: Re: homoseksualny kątowy jack
    Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl>

    Użytkownik "Jakub Rakus" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Kopię i kopię już godzinę, i nie znajduję. Czy jest w ogóle w sprzedaży coś takiego
    jak "adapter" kątowy jack stereo 3,5mm, ale
    > męski po obu stronach? Męsko-żeńskie kątowe znalazłem, ale takich "homo" już nie.

    Może w Słupsku można kupić. ;)

    --
    Pzdr.
    Marek

  • 3. Data: 2016-03-23 10:19:55
    Od: Nathan <s...@w...ere>

    W dniu 2016-03-22 o 20:19, Jakub Rakus pisze:
    > Kopię i kopię już godzinę, i nie znajduję. Czy jest w ogóle w sprzedaży
    > coś takiego jak "adapter" kątowy jack stereo 3,5mm, ale męski po obu
    > stronach? Męsko-żeńskie kątowe znalazłem, ale takich "homo" już nie.

    Musi być sztywne(sic!), czy wystarczy polutować 2 wtyczki?

    --
    Pozdrawiam Nathan
    "Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew, na które nie

  • 4. Data: 2016-03-23 20:12:48
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    W dniu 23.03.2016 o 10:19, Nathan pisze:

    > Musi być sztywne(sic!), czy wystarczy polutować 2 wtyczki?

    No właśnie teraz mam połączenie "miękkie" - dwie wtyczki połączone
    krótkim kabelkiem. Chciałbym to zamienić na połączenie sztywne ;) i w
    dodatku kątowe.

    Jakub Rakus

  • 5. Data: 2016-03-24 09:23:16
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 23 marca 2016 20:12:49 UTC+1 użytkownik Jakub Rakus napisał:

    > No właśnie teraz mam połączenie "miękkie" - dwie wtyczki połączone
    > krótkim kabelkiem. Chciałbym to zamienić na połączenie sztywne ;) i w
    > dodatku kątowe.

    Polutuj sobie sam i zaklajstruj glutoklejem.
    Nie sądzę że kupisz takie coś bo po prostu to bardzo specyficzna przejściówka.
    Przyczyną dla której jej nie widać jest pewnie to że w takim kształcie trudno
    zadowolić klienta bo jeden potrzebuje bardzo małe wymiary tych ramion a drugi
    chciałby aby były niesymetryczne pod względem długości a trzeci chciałby aby te
    ramiona były długie.

    Poza tym taki adapter może powodować że wpięcie w niego drugieg urządzenia będzie
    nadwyrężąć mechanicznie gniazda w obu urządzeniach.

    Zrób sobie sam, zaklajstruk glutoklejem i za 15 pln i godzine czasu będziesz mieć
    dokłądnie co ci potrzeba.

  • 6. Data: 2016-03-24 15:45:47
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 22.03.2016 o 20:19, Jakub Rakus pisze:
    > Kopię i kopię już godzinę, i nie znajduję. Czy jest w ogóle w sprzedaży
    > coś takiego jak "adapter" kątowy jack stereo 3,5mm, ale męski po obu
    > stronach? Męsko-żeńskie kątowe znalazłem, ale takich "homo" już nie.

    Te mesko-żeńskie, to mogą być 2 rodzajów: hetero, albo homo!
    Męsko-męski to juz jakieś dziwadło.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl