eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.poliphome.pl ściemnia jak komórkowcyRe: home.pl ściemnia jak komórkowcy
  • From: Neas <n...@n...invalid>
    Subject: Re: home.pl ściemnia jak komórkowcy
    Date: Thu, 20 Jan 2005 18:03:36 +0100
    User-Agent: Pan/0.14.2.91 (As She Crawled Across the Table)
    Message-ID: <p...@n...invalid>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    References: <csmkq7$1h6$1@nemesis.news.tpi.pl> <csmpub$1ui5$1@news2.ipartners.pl>
    <csn28c$smi$1@inews.gazeta.pl>
    <p...@n...invalid>
    <p...@n...toxcorp.com>
    <p...@n...invalid>
    <64be1n7y6d9h$.dlg@lepper.institute.com>
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    NNTP-Posting-Host: 80.55.25.186
    X-Trace: news.home.net.pl 1106240616 80.55.25.186 (20 Jan 2005 18:03:36 +0100)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 45
    X-Authenticated-User: n...@p...pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.internetia.pl!news.ipartners.pl
    !news.home.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:70427
    [ ukryj nagłówki ]

    Waldek Godel pisze:

    > Przeliczasz w głowie ile zapłacisz, mając w koszyku 3 serki po 3.45
    > netto, 25 deko szynki po 23 zł netto oraz 2.43 kilograma pomarańczy po
    > 6,60 netto???

    Mi akurat nie robiłoby to żadnej różnicy (najwyżej kupowałbym w
    innym sklepie, albo się przyzwyczaił), ale... Kupując serki nie
    podpisuję umowy, to podstawowa różnica. Kolejna jest taka, ze kupując
    w internecie ma się znacznie więcej czasu na zastanowienie i porównanie
    cen. Po za tym nie trafiłem jeszcze na firmę która nie podawałaby
    _nigdzie_ ceny brutto przy takich usługach, zwykle np. na stronie z
    ofertą podana jest cena netto, a po wysłaniu zamówienia otrzymuje się
    e-mail z ceną netto i brutto lub też taka informacja podawana jest tuż
    przed wysłaniem zamówienia.

    Na przykład w home.pl po zamówieniu np. domeny
    otrzymuje się e-mail, w którym można m.in. przeczytać, że:

    "W ciągu kilku dni od rezerwacji domeny tradycyjną pocztą
    prześlemy Państwu materiały informacyjno-reklamowe. Jeżeli zdecydują
    się Państwo dokonać rejestracji domeny, prosimy o wniesienie
    opłaty rocznej równej 122.00 zł (100.00 zł + VAT) (...)"

    Potem ma się 14 dni na podjęcie decyzji czy zapłacić, czy też nie
    (domena jest na ten czas rezerwowana). Czy patrząc na to racjonalnie
    (pomojają złośliwą interpretacje przepisów) istnieje jakakolwiek
    przesłanka żeby stwierdzić, że home.pl postępuje nieuczciwie?

    Sam robię podobnie. W ofercie podaję ceny netto (z wyraźną informacją
    o wysokości podatku VAT), natomiast po wysłaniu zamówienia klient
    otrzymuje e-mail w wyszczególnionymi sposobami płatności za usługę,
    którą zamówił i cenami zarówno netto jak i brutto. Ma 14 dni na
    przetestowanie usługi i zdecydowanie o ew. kupnie. Czy w tym tez jest
    coś nieuczciwego?

    > Współczuję.. ale sądząc po innych wypowiedziach, to i tak nie jest
    > największy Twój problem...

    Dlaczego uciekasz się do wycieczek personalnych? Uważasz, ze poprawią
    one poziom merytoryczny Twojej wypowiedzi?

    --
    Neas

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: