  • Data: 2005-01-20 21:27:25
    Temat: Re: home.pl ściemnia jak komórkowcy
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michal Jankowski wrote:
    > Sprzedawca lub uslugodawca jest obowiazany oznaczyc towar cena - art.
    > 12 ust. 1 i 2. I to oczywiscie musi byc cena w rozumieniu ustawy,
    > czyli zawierajaca podatek vat.

    "W miejscach sprzedaży detalicznej i świadczenia usług"

    > Gdzie tu w ogole moze byc jakas watpliwosc?

    Dla mnie miejsce ma znaczenie słownikowe - jest to przestrzeń,coś fizycznego. A
    nie rzeczywistość wirtualna jaką jest strona www. Ale najwyraźniej tylko ja mam
    taką wątpliwość wynikłą z nieprzystosowania prawa do życia.

    EOT.

    --
    Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine
    -dodaj imię kropeczka nazwisko małpa i masz adres pocztowy-