  • Data: 2005-01-20 19:49:10
    Temat: Re: home.pl ściemnia jak komórkowcy
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Radoslaw P wrote:

    > Dałeś wyraźnie do zrozumienia, że ta strona nie jest miejscem dokonania zakupu.
    > Ba, nawet tak napisałeś (zacytowany w pop. poście fragment).

    Bo ta strona WWW nie jest "miejscem dokonania zakupu" w rozumieniu
    przytaczanego rozporządzenia. Gdybyś je przeczytał, byłoby to oczywiste także
    dla Ciebie.

    > W poprzednim poście twierdziłeś, że home.pl ma obowiązek ("Jeśli ktoś pójdzie
    > do siedziby firmy, w której prowadzona jest określona rozporządzeniem
    > działalnośc usługowa - to zaiste ma prawo spodziewać się podania cen brutto.
    > ")

    Bo w takim można uznać, że mamy miejsce zakupu - właśnie siedzibę firmy. Mam
    nadzieję, że nie muszę odsyłać do słownika po definicję miejsca (nie, nie jest
    to Twoja klawiatura)?

    > Ale nie mam najmniejszego zamiaru czytać ani jednej punktu z jakigokolwiek
    > rozporządzenia :) Opieram się na tym, co sam napisałeś.

    Tak też myślałem, że nawet nie chciało Ci się zrozumieć o co chodzi i
    zapoznać z tym, o czym jest dyskusja. Zawszeć to fajniej zabłysnąć
    na grupie błyskotliwym komentarzem (nieważne że obok tematu). Tylko po
    co mnie obrażasz twierdząc, że robię Cię w balona? -))

    Jeszcze raz innymi słowy:

    Pan Godel przytoczył przykład zawarcia transakcji w siedzibie tego
    niedobrego home.pl na poparcie tezy, że wzmankowane rozporządzenie obowiązuje
    także home.pl, co jeszcze jestem skłonny uznać za dość naciąganą ale
    poprawną interpretację rozporządzenia, które sam przywołał. Drugi przykład
    już był absurdalny.

    Szkopuł w tym, że home.pl prowadzi tą działalność na stronie www i zawiera
    umowy na odległość - czego rozporządzenie w moim rozumieniu nie reguluje.

    Dlatego cała ta dyskusja o problemie polskiego internetu jakim rzekomo
    jest niezgodne z prawem podawanie cen netto na usługi na stronach WWW
    bez poparcia podstawą prawną nie ma dalej żadnego sensu.

    EOT.

    --
    Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine
    -dodaj imię kropeczka nazwisko małpa i masz adres pocztowy-