  • Data: 2007-05-24 12:38:42
    Temat: Re: home.pl ...
    Od: Marek Wodzinski <m...@O...mamy.to> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 24 May 2007, Maciej Wierzbicki wrote:

    > Na postmastera też? To do rfc-ignorant ich.

    1. To było z 5 lat temu
    2. W swoim archiwum mam zwrotkę z info@, wysyłałem też na abuse, ale albo
    też mi odbiło i skasowałem ją, albo 'kamień w wodę'. Pamiętam, że dopiero
    kontakt z formularza lub telefon pomógł.

    Jak to teraz działa, to ktoś musiałby sprawdzić, bo przez ten czas mogło
    się coś zmienić.

    pozdrawiam

    majek
    Jean-Baptiste Emmanuel Zorg