eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyhistoria auta -sprzedażRe: historia auta -sprzedaż
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: historia auta -sprzedaż
    Date: Sat, 15 May 2010 21:07:13 +0000 (UTC)
    Organization: Dzial Sieciowy ICM, Uniwersytet Warszawski
    Lines: 34
    Message-ID: <s...@l...localdomain>
    References: <hsn27q$mu1$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: samotnik.man.atcom.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.net.icm.edu.pl 1273957633 25618 217.197.164.135 (15 May 2010 21:07:13
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...net.icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 15 May 2010 21:07:13 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/pre1.0.0-11 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2280620
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 15.05.2010 Marcin Jan <t...@g...pl> napisał/a:
    > Witam
    > Powoli przymierzam się do sprzedaży auta i w tej sprawie chcę zaciągnąć
    > porady u was. Auto leciwe bo 95 rok, kompakt, stan na liczniku 203 tys,
    > stan ogólny przyzwoity. Sprawa dotyczy właśnie stanu licznika. Otóż
    > całkiem przypadkiem wszedłem w posiadanie książki serwisowej z tego
    > auta. Początek piękny - auto serwisowane w niemieckim ASO do 200 tys km,
    > następnie auto ma 4 letnią lukę i auto pojawia sie w pl. Nowy nabywca
    > (kupił je od handlarza) dalej dba o furę ale jako dowód ma tylko faktury
    > z polskiego ASO z wpisami stanu licznika. I tu uwaga, zaczyna serwis
    > zaraz po zakupie i pierwsza faktura jest ze stanem licznika 170 tys km
    >:). 3,5 roku jeździ furą i ma kilkanaście faktur, km lecą mniej więcej
    > równo, auto ponoć drugie w rodzinie. Jak policzyłem auto ma cca 350 tys
    > km. I teraz pytanie olać historię z książką z ASO i następcy przekazać
    > tylko faktury które dostałem, czy każdemu z osobna tłumaczyć jak jest
    > historia. Dlaczego pytam, bo mam wrażenie że jednak w PL większość nie
    > jest gotowa na taką historię i większość kupujących łudzi się że każde
    > auto to może mieć max 200 tys km przy sprzedaży. Tak czy owak 15 letnie
    > auto z przebiegiem 200 tys mocno śmierdzi ale z drugiej strony są jakieś
    > podkłady że o furę w pl dbano - więc może tylko na tym się skupić i
    > historię w DE przemilczeć?

    Powiedzmy sobie szczerze - w przypadku 15-letniego auta jakakolwiek
    historia serwisowa nie ma znaczenia. To już i tak samochód, z którym
    wszystko może się stać. Nie ma co się łudzić, że się dostanie 200 zł więcej
    przy sprzedaży, jeśli nabywca w coś (w cokolwiek) uwierzy. I nie chodzi mi o
    to, że jesteś nieuczciwy. Po prostu piętnastoletni samochód to już rzecz na
    ostatnim przystanku przed zlomowiskiem i żadne zaklęcia nie pomogą.
    Sprzedasz za kilka tysięcy i pogódź się z tym, że biznesu z tego nie
    będzie. Nie ma sensu się rozwodzić nad czymkolwiek.
    --
    Samotnik
    Biżuteria: http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: