eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyhistoria auta -sprzedażhistoria auta -sprzedaż
  • Data: 2010-05-15 23:02:12
    Temat: historia auta -sprzedaż
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam
    Powoli przymierzam się do sprzedaży auta i w tej sprawie chcę zaciągnąć
    porady u was. Auto leciwe bo 95 rok, kompakt, stan na liczniku 203 tys,
    stan ogólny przyzwoity. Sprawa dotyczy właśnie stanu licznika. Otóż
    całkiem przypadkiem wszedłem w posiadanie książki serwisowej z tego
    auta. Początek piękny - auto serwisowane w niemieckim ASO do 200 tys km,
    następnie auto ma 4 letnią lukę i auto pojawia sie w pl. Nowy nabywca
    (kupił je od handlarza) dalej dba o furę ale jako dowód ma tylko faktury
    z polskiego ASO z wpisami stanu licznika. I tu uwaga, zaczyna serwis
    zaraz po zakupie i pierwsza faktura jest ze stanem licznika 170 tys km
    :). 3,5 roku jeździ furą i ma kilkanaście faktur, km lecą mniej więcej
    równo, auto ponoć drugie w rodzinie. Jak policzyłem auto ma cca 350 tys
    km. I teraz pytanie olać historię z książką z ASO i następcy przekazać
    tylko faktury które dostałem, czy każdemu z osobna tłumaczyć jak jest
    historia. Dlaczego pytam, bo mam wrażenie że jednak w PL większość nie
    jest gotowa na taką historię i większość kupujących łudzi się że każde
    auto to może mieć max 200 tys km przy sprzedaży. Tak czy owak 15 letnie
    auto z przebiegiem 200 tys mocno śmierdzi ale z drugiej strony są jakieś
    podkłady że o furę w pl dbano - więc może tylko na tym się skupić i
    historię w DE przemilczeć?
    pozdrawiam
    marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: