  • Data: 2011-04-18 22:53:47
    Temat: Re: heble fazer po raz kolejny.
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 108 roku bieżącego, PawelK vel Pablo zeznał(a) jak następuje:

    > Natomiast problem leży w wymienionej kierownicy, inaczej się to na tej
    > kierownicy poukładało i klamka jest ten centymetr bliżej...

    Dzisiaj dorobiłem ze śruby nierdzewki bolec który odpowiada za dystans
    klamki, zrobiłem 3mm dłuższy niż oryginał...

    Wreszcie jest tak jak powinno być.

    BTW Zegarmistrzowska robota kątówką to jest to co tygryski lubią
    najbardziej :-)

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl