eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleheble fazer po raz kolejny.Re: heble fazer po raz kolejny.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed2
    .atman.pl!newsfeed.atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: AZ <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: heble fazer po raz kolejny.
    Date: Sun, 17 Apr 2011 11:06:54 +0000 (UTC)
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 36
    Message-ID: <ioehkd$heh$1@node2.news.atman.pl>
    References: <2...@X...homelinux.net>
    NNTP-Posting-Host: 178.180.12.109.nat.umts.dynamic.eranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1303038414 17873 178.180.12.109 (17 Apr 2011 11:06:54
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 17 Apr 2011 11:06:54 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.9p1 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:638422
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2011-04-17, PawelK vel Pablo <e...@...stopce> wrote:
    >
    > Walczę hamulcami, w październiku wymieniłem klocki na EBC HH,
    > co zostało zresztą tutaj skrytykowane jako zabójstwo dla tarcz*.
    >
    > Oczywiście, zaciski wyczyszczone, płyn nowy.
    >
    > Po wymianie klocków wreszcie zaczęło jakkolwiek hamować, ale dalej nie
    > jest dobrze, problem leży w zbyt małej odległości klamki od manety jak
    > mi się wydaje, skutkiem czego nie można docisnąć tak jak by się chciało,
    > regulacja klamki oczywiście ustawiona na maksymalne odsunięcie.
    >
    > Pompa też nie jest nowa, przewody gumowe to i klamkę da się docisnąć do
    > samego rolgazu, to wszystko składa się na niezadowalające hamowanie.
    >
    > Zastanawiam się jak to poprawić:
    > opcja 1) przewody w stalowym oplocie, tyle że to nie zmieni skoku
    > jałowego klamki,
    >
    > opcja 2) reperatura pompy,
    >
    > opcja 3) nowa akcesoryjna pompa razem z klamką.
    >
    Dobrze odpowietrz uklad, jak nie pomoze to zestaw naprawczy pompy. Skok
    jalowy to kompresuje Ci powietrze. Skok powinien byc krotki (docisniecie
    klockow do tarcz) a pozniej powinno byc twardo, minus puchniecie
    gumowych przewodow. Pytanie czy masz w porzadku uszczelnienia w zacisku
    bo moze klocki cofaja Ci sie za daleko?
    >
    > * Przez ca. 2500km nie zanotowałem mierzalnego zużycia tarczy.
    >
    Spoko, po 8kkm powinienes zauwazyc :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: