eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklehayabusa dziwny klekot › Re: hayabusa dziwny klekot
  • Data: 2009-07-28 18:05:23
    Temat: Re: hayabusa dziwny klekot
    Od: "(pj)" <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    kocyk pisze:
    > (pj) wrote:
    >> No prosze Cie! Nowa busa jest o tyle gorsza ze brzydsza gdzie
    >> niegdzie, ale nie traci wiele z ducha tego _kultowego_ motocykla.
    >> Przesiadasz sie ze starej, na nowa buze, i _nic_ sie nie zmienia.
    >> Wszystko tam gdzie bylo.
    >
    > No, nadal jest za daleko do kiery, a hample drewniane, hehe

    no może dla kurdupla - to faktycznie za daleko, albo jak sie nie
    umi/chce jezdzic z lokciami na kolanach, jeno w pozycji srajacego na
    bacznosc ksiegowego... :-P

    >
    >> Nowa ma anty-hopa - który sprawdziłem, że nawet działa, i dlatego
    >> zaciekawilo mnie że może to (?) być źródłem jakiś-tam stuków - i tyle...
    >
    > 14 tez ma, i o dziwo nie stuka.

    tej, jeszcze nie stwierdzilim, ze to anty-hop stuka w nowej buzie...

    >
    >> A jak sie ma 14. do 12. kawy? Nijak! - przecież to kompletnie _róźne_
    >> motocykle! Przesiadz sie z 12-tki na 14. Wszystko gdzie indziej,
    >> inaczej - o czyms to swiadczy, nie?!
    >
    > No, ze 14 to 14, a nie nastepca 12. Podobnie, jak 10 nie jest nastepca 9.

    i tak szukajom i nic na dluzej niz pare lat znajsc nie umiom...

    >
    >> Szkoda, że kawa się poddała buzie i szukając odpowiedzi marketingowej
    >> wymyśliła, takie to-to... No może GT (czy jak to sie tam nazywa?) ma
    >> jakiś sens..?
    >
    > Eee, to-to objezdza buse, takie bylo zalozenie i tak sie stalo. IMO to
    > akurat minus, ale fakt jest faktem.

    a ty sie jarasz jak malolat danymi z prospektow, katalog-boju?

    >
    >> 12-tka byla fajna, miala w sobie cos, jaja, jakis "zab" - 14-tka to
    >> popluczyny analiz derechtorow od marketingu, ot co! :-P
    >
    > 12 byla brzydka i krotka. To nie byla klasa busy/xxa.

    sam jestes brzydki i krotki, chodzi o zadziornosc, lekkosc wygladu - tak
    wiem... Ty pewnie lubisz kloce - kup se "piekne" K100

    >
    > W zyciu motocykl zaprojektowany do jazdy 300 nie bedzie najbardziej
    > uniwersalny. ZADEN.

    no tak, miliardy much musza sie mylic...

    > Dowod - wez dowolny, a ja biore fjr albo starego kilofazera. I zjedziemy
    > z asfaltu, na jakies 50km, hehe. A potem pojedziemy na winkle. A potem
    > do miasta w korki.

    potwierdzasz przykladami - fjr i fazer1k zmuszaja do pozycji opisanej
    wyzej - 12-tka i buza, do bardziej "sportowej" - inne bajki - juz chce
    widziec te jazde na kolanie w fjr... ;-)

    BTW: a po co zjezdzac z asfaltu? Do tego sa enduro

    >
    >>> Jeee, bedzie flejm!
    >>
    >> Proszęuprzejmię ;-)
    >
    > Dajesz, narazie moge sie zgodzic z tym, ze busa to legenda, z racji
    > wieku. Parowozy to tez legenda;]

    jak sie przez 10 lat _nic_ nie zmienia, to znaczy ze bylo dobrze
    zaprojektowane, i juz... zobaczymy co pozostanie z tego twojego k.14. po
    10-ciu latach ;-)

    > K.14.


    --

    pozdr
    pj
    gsx1300r
    FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
    weFAQ&v=qvj

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: