-
Data: 2009-07-28 19:03:56
Temat: Re: hayabusa dziwny klekot
Od: kocyk <k...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ](pj) wrote:
> kocyk pisze:
>> (pj) wrote:
>>> No prosze Cie! Nowa busa jest o tyle gorsza ze brzydsza gdzie
niegdzie, ale nie traci wiele z ducha tego _kultowego_ motocykla.
Przesiadasz sie ze starej, na nowa buze, i _nic_ sie nie zmienia.
Wszystko tam gdzie bylo.
>>
>> No, nadal jest za daleko do kiery, a hample drewniane, hehe
>
> no może dla kurdupla - to faktycznie za daleko, albo jak sie nie
umi/chce jezdzic z lokciami na kolanach, jeno w pozycji srajacego na
bacznosc ksiegowego... :-P
Ludzie maja cos takiego jak proporcje, busa z odlegloscia od manetek
jest dla goryli, hehe
>>> Nowa ma anty-hopa - który sprawdziłem, że nawet działa, i dlatego
zaciekawilo mnie że może to (?) być źródłem jakiś-tam stuków - i tyle...
>>
>> 14 tez ma, i o dziwo nie stuka.
>
> tej, jeszcze nie stwierdzilim, ze to anty-hop stuka w nowej buzie...
Stwierdzilim stwierdzilim:)
>>> A jak sie ma 14. do 12. kawy? Nijak! - przecież to kompletnie
_róźne_ motocykle! Przesiadz sie z 12-tki na 14. Wszystko gdzie indziej,
inaczej - o czyms to swiadczy, nie?!
>>
>> No, ze 14 to 14, a nie nastepca 12. Podobnie, jak 10 nie jest
nastepca 9.
>
> i tak szukajom i nic na dluzej niz pare lat znajsc nie umiom...
Znalezli, 9 byla udana, to ja przestali produkowac;]
>>> Szkoda, że kawa się poddała buzie i szukając odpowiedzi
marketingowej wymyśliła, takie to-to... No może GT (czy jak to sie tam
nazywa?) ma jakiś sens..?
>>
>> Eee, to-to objezdza buse, takie bylo zalozenie i tak sie stalo. IMO
to akurat minus, ale fakt jest faktem.
>
> a ty sie jarasz jak malolat danymi z prospektow, katalog-boju?
Nie, z katalogow nie, z dragstripow:)
Zbudowali motocykl w jednym celu - skutecznie.
A nie zauwazyles ze dla mnie to minus?
>>> 12-tka byla fajna, miala w sobie cos, jaja, jakis "zab" - 14-tka to
popluczyny analiz derechtorow od marketingu, ot co! :-P
>>
>> 12 byla brzydka i krotka. To nie byla klasa busy/xxa.
>
> sam jestes brzydki i krotki, chodzi o zadziornosc, lekkosc wygladu -
tak wiem... Ty pewnie lubisz kloce - kup se "piekne" K100
Tak, busa ma lekkosc wygladu zajebista. Zoltek wycial model z gliny, i
zadzwonil, ze zostawia w biurze na parapecie gotowy, maja zrobic owiewki
wedlug niego. Potem pojechal na urlop. W weekend bylo cieplo, w
poniedzialek inny zoltek wzial z parapetu roztopiona forme i przygotowal
formy do wtryskarek wg nich. A potem bylo juz za pozno;)
>> W zyciu motocykl zaprojektowany do jazdy 300 nie bedzie najbardziej
uniwersalny. ZADEN.
>
> no tak, miliardy much musza sie mylic...
Zaproponowalem test, wchodzisz?:) Spoko, wiem ze nie, 14 tez bym nie
wszedl:)
>> Dowod - wez dowolny, a ja biore fjr albo starego kilofazera. I
zjedziemy z asfaltu, na jakies 50km, hehe. A potem pojedziemy na winkle.
A potem do miasta w korki.
>
> potwierdzasz przykladami - fjr i fazer1k zmuszaja do pozycji opisanej
wyzej
Nie, one maja pozycje umozliwiajaca uniwersalnosc. Busa i 14 - nie.
> 12-tka i buza, do bardziej "sportowej" - inne bajki - juz chce
widziec te jazde na kolanie w fjr... ;-)
Nie jest tak zle, a jakbys nie zauwazyl mamy klase horneta w mmp.
Wlasnie z taka kierownica - i jakos daja rade. Duzo latwiej fazerem
zejsc na kolano, niz busa jezdzic w korkach czy poza asfaltem.
> BTW: a po co zjezdzac z asfaltu? Do tego sa enduro
Roznie. Bo sa szutrowe dojazdowki. Bo sa roboty drogowe i zwijaja
asfalt. Bo nie ma mostu i trzeba objechac lasem. Wszystko to autentyczne
przypadki, a 14 na szutrze to sie prawie zabilem, jak wpadlem na roboty
z predkoscia 2/3 efjoterowej dla takich warunkow;]
Reasumujac, dajmy spokoj z uniwersalnoscia takich drynd, to musieli
amerykanie wymyslic. Ale oni jezdza 90mph, i to po rownym jak stol.
>>>> Jeee, bedzie flejm!
>>>
>>> Proszęuprzejmię ;-)
>>
>> Dajesz, narazie moge sie zgodzic z tym, ze busa to legenda, z racji
wieku. Parowozy to tez legenda;]
>
> jak sie przez 10 lat _nic_ nie zmienia, to znaczy ze bylo dobrze
zaprojektowane, i juz...
To znaczy, ze projekt kosztowal tyle, ze musi najpierw na siebie zarobic;]
> zobaczymy co pozostanie z tego twojego k.14. po 10-ciu latach ;-)
Dzialajacy antyhopping, hehe. A na powaznie, gtrem szkopska policja
zrobila 100kkm w 80 pare dni, i nic sie nie stalo. Tez sie zdziwiliem:)
Wychodzi na to, ze legendy sa nic nie warte, i ta jaka to busa
wspaniala, i ta jakie te kawasaki zle;]
K.14.
Następne wpisy z tego wątku
- 28.07.09 19:25 (pj)
- 31.07.09 07:37 BartekGSXF
- 31.07.09 17:26 MG
- 31.07.09 17:53 Kuczu
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2024-12-01 Rambo 2024. Co z radio-stopem
- 2024-12-01 Pijani kierowcy
- 2024-12-01 "Chciałem zamówić kurs tym"
- 2024-11-30 Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
- 2024-11-30 Łódź => Technical Artist <=
- 2024-11-30 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-11-30 Warszawa => Microsoft Dynamics 365 Business Central Developer <=
- 2024-11-30 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-11-30 Zielona Góra => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-30 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-30 Lublin => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-11-30 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2024-11-30 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-11-30 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-30 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=