eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklehayabusa dziwny klekot › Re: hayabusa dziwny klekot
  • Data: 2009-07-28 19:03:56
    Temat: Re: hayabusa dziwny klekot
    Od: kocyk <k...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    (pj) wrote:
    > kocyk pisze:
    >> (pj) wrote:
    >>> No prosze Cie! Nowa busa jest o tyle gorsza ze brzydsza gdzie
    niegdzie, ale nie traci wiele z ducha tego _kultowego_ motocykla.
    Przesiadasz sie ze starej, na nowa buze, i _nic_ sie nie zmienia.
    Wszystko tam gdzie bylo.
    >>
    >> No, nadal jest za daleko do kiery, a hample drewniane, hehe
    >
    > no może dla kurdupla - to faktycznie za daleko, albo jak sie nie
    umi/chce jezdzic z lokciami na kolanach, jeno w pozycji srajacego na
    bacznosc ksiegowego... :-P

    Ludzie maja cos takiego jak proporcje, busa z odlegloscia od manetek
    jest dla goryli, hehe

    >>> Nowa ma anty-hopa - który sprawdziłem, że nawet działa, i dlatego
    zaciekawilo mnie że może to (?) być źródłem jakiś-tam stuków - i tyle...
    >>
    >> 14 tez ma, i o dziwo nie stuka.
    >
    > tej, jeszcze nie stwierdzilim, ze to anty-hop stuka w nowej buzie...

    Stwierdzilim stwierdzilim:)

    >>> A jak sie ma 14. do 12. kawy? Nijak! - przecież to kompletnie
    _róźne_ motocykle! Przesiadz sie z 12-tki na 14. Wszystko gdzie indziej,
    inaczej - o czyms to swiadczy, nie?!
    >>
    >> No, ze 14 to 14, a nie nastepca 12. Podobnie, jak 10 nie jest
    nastepca 9.
    >
    > i tak szukajom i nic na dluzej niz pare lat znajsc nie umiom...

    Znalezli, 9 byla udana, to ja przestali produkowac;]

    >>> Szkoda, że kawa się poddała buzie i szukając odpowiedzi
    marketingowej wymyśliła, takie to-to... No może GT (czy jak to sie tam
    nazywa?) ma jakiś sens..?
    >>
    >> Eee, to-to objezdza buse, takie bylo zalozenie i tak sie stalo. IMO
    to akurat minus, ale fakt jest faktem.
    >
    > a ty sie jarasz jak malolat danymi z prospektow, katalog-boju?

    Nie, z katalogow nie, z dragstripow:)
    Zbudowali motocykl w jednym celu - skutecznie.
    A nie zauwazyles ze dla mnie to minus?

    >>> 12-tka byla fajna, miala w sobie cos, jaja, jakis "zab" - 14-tka to
    popluczyny analiz derechtorow od marketingu, ot co! :-P
    >>
    >> 12 byla brzydka i krotka. To nie byla klasa busy/xxa.
    >
    > sam jestes brzydki i krotki, chodzi o zadziornosc, lekkosc wygladu -
    tak wiem... Ty pewnie lubisz kloce - kup se "piekne" K100

    Tak, busa ma lekkosc wygladu zajebista. Zoltek wycial model z gliny, i
    zadzwonil, ze zostawia w biurze na parapecie gotowy, maja zrobic owiewki
    wedlug niego. Potem pojechal na urlop. W weekend bylo cieplo, w
    poniedzialek inny zoltek wzial z parapetu roztopiona forme i przygotowal
    formy do wtryskarek wg nich. A potem bylo juz za pozno;)

    >> W zyciu motocykl zaprojektowany do jazdy 300 nie bedzie najbardziej
    uniwersalny. ZADEN.
    >
    > no tak, miliardy much musza sie mylic...

    Zaproponowalem test, wchodzisz?:) Spoko, wiem ze nie, 14 tez bym nie
    wszedl:)

    >> Dowod - wez dowolny, a ja biore fjr albo starego kilofazera. I
    zjedziemy z asfaltu, na jakies 50km, hehe. A potem pojedziemy na winkle.
    A potem do miasta w korki.
    >
    > potwierdzasz przykladami - fjr i fazer1k zmuszaja do pozycji opisanej
    wyzej

    Nie, one maja pozycje umozliwiajaca uniwersalnosc. Busa i 14 - nie.

    > 12-tka i buza, do bardziej "sportowej" - inne bajki - juz chce
    widziec te jazde na kolanie w fjr... ;-)

    Nie jest tak zle, a jakbys nie zauwazyl mamy klase horneta w mmp.
    Wlasnie z taka kierownica - i jakos daja rade. Duzo latwiej fazerem
    zejsc na kolano, niz busa jezdzic w korkach czy poza asfaltem.

    > BTW: a po co zjezdzac z asfaltu? Do tego sa enduro

    Roznie. Bo sa szutrowe dojazdowki. Bo sa roboty drogowe i zwijaja
    asfalt. Bo nie ma mostu i trzeba objechac lasem. Wszystko to autentyczne
    przypadki, a 14 na szutrze to sie prawie zabilem, jak wpadlem na roboty
    z predkoscia 2/3 efjoterowej dla takich warunkow;]
    Reasumujac, dajmy spokoj z uniwersalnoscia takich drynd, to musieli
    amerykanie wymyslic. Ale oni jezdza 90mph, i to po rownym jak stol.

    >>>> Jeee, bedzie flejm!
    >>>
    >>> Proszęuprzejmię ;-)
    >>
    >> Dajesz, narazie moge sie zgodzic z tym, ze busa to legenda, z racji
    wieku. Parowozy to tez legenda;]
    >
    > jak sie przez 10 lat _nic_ nie zmienia, to znaczy ze bylo dobrze
    zaprojektowane, i juz...

    To znaczy, ze projekt kosztowal tyle, ze musi najpierw na siebie zarobic;]

    > zobaczymy co pozostanie z tego twojego k.14. po 10-ciu latach ;-)

    Dzialajacy antyhopping, hehe. A na powaznie, gtrem szkopska policja
    zrobila 100kkm w 80 pare dni, i nic sie nie stalo. Tez sie zdziwiliem:)
    Wychodzi na to, ze legendy sa nic nie warte, i ta jaka to busa
    wspaniala, i ta jakie te kawasaki zle;]
    K.14.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: