    From: "(pj)" <j...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: hayabusa dziwny klekot
    Date: Tue, 28 Jul 2009 19:06:14 +0200

    kocyk pisze:

    > Powiedzial wlascicel busy, ktora jest taka sama, tylko troche gorsza:P
    > K.14.

    No prosze Cie! Nowa busa jest o tyle gorsza ze brzydsza gdzie niegdzie,
    ale nie traci wiele z ducha tego _kultowego_ motocykla. Przesiadasz sie
    ze starej, na nowa buze, i _nic_ sie nie zmienia. Wszystko tam gdzie
    bylo. Nowa ma anty-hopa - który sprawdziłem, że nawet działa, i dlatego
    zaciekawilo mnie że może to (?) być źródłem jakiś-tam stuków - i tyle...

    A jak sie ma 14. do 12. kawy? Nijak! - przecież to kompletnie _róźne_
    motocykle! Przesiadz sie z 12-tki na 14. Wszystko gdzie indziej, inaczej
    - o czyms to swiadczy, nie?!

    Szkoda, że kawa się poddała buzie i szukając odpowiedzi marketingowej
    wymyśliła, takie to-to... No może GT (czy jak to sie tam nazywa?) ma
    jakiś sens..?

    12-tka byla fajna, miala w sobie cos, jaja, jakis "zab" - 14-tka to
    popluczyny analiz derechtorow od marketingu, ot co! :-P

    Ntb. gdzies w jakims magazynie (nie chce mi sie guglac) ok. 14%
    respondentow uznalo (co bylo no. 1) ze buza jest najbardziej
    uniwersalnym motocyklem jaki _kiedykolwiek_ wyprodukowano. I to prawda
    jest, o ile sie do takiego moto dojrzalo.

    > Jeee, bedzie flejm!

    Proszęuprzejmię ;-)

    --

    pozdr