  • Data: 2010-07-14 10:02:57
    Temat: Re: hamulec - zacisk - gs500
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 14 Lip, 11:24, Zyga <z...@w...pl> wrote:

    > Wczoraj zmieniałem klocki z przodu i oczom mym ukazał się taki oto
    > nieciekawy obrazek:http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/df
    96e872be93380b.html
    > Co z tym zrobić?
    Piękny. Nie wepchnąłeś czasem przy poprzedniej zmianie brudnych
    tłoczków w uszczelki?
    > 1)Kupić zestaw naprawczy i naprawić. Koszt kompletu naprawczego 71zł w
    > larssonie.http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no=NDQ
    xMDQxNw==&bid=109855
    > Trudna ta regeneracja? Coś trzeba wiedzieć, jakieś nietypowe narzędzia
    > posiadać? Nigdy nie robiłem więc wolę spytać.
    Na początek wypompowujesz (równomiernie) tłoczki przy zdjętym zacisku
    tak by dało się je w ogóle później wyjąć, odpinasz zacisk, wylewasz
    płyn, wyjmujesz tłoczki, myjesz wszystko dokładnie, jeżeli w rowkach
    uszczelek utleniło się alu to wyskrobujesz to, tłoczki czyścisz do
    połysku, smarujesz nowe uszczelki badziewiem które jest w zestawie,
    wkładasz tłoczki i to wszystko.
    > 2) Kupić używany zacisk na allegro za 50-70zł. Pytanie w jakim on będzie
    > stanie.

    Tego nigdy nie wiadomo.

    --
    Artur