  • 41. Data: 2012-03-06 20:10:58
    Temat: Re: hamulec pozno lapie
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-03-06 19:05, Ivam pisze:

    > W zwiazku z tym pytanie - ktos polecal dobre zamienniki tarcz. Ktos cos
    > wie, ktos cos pamieta, ktos cos poleci?

    TRW Lucas, Spiegler, Brembo, Braking. Nie wiem jak EBC, ale pamietajac
    ich klocki to tarcz bym w zyciu nie kupil. Sa tez jakies hiszpanskie
    tarcze na rynku ale nie mam zdania. Ale sa niedrogie.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 42. Data: 2012-03-06 20:30:03
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości grup
    > TRW Lucas, Spiegler, Brembo, Braking.

    Tos polecial;) Cena za jedna taka jak planuje wydac na dwie.

    > Nie wiem jak EBC, ale pamietajac ich klocki to tarcz bym w zyciu nie
    > kupil.

    Nie mialem motocyklowych klockow EBC, a do puszki mialem kiedys green stuff
    i byly zajebiste, wiec urazy bym nie zywil.

    > Sa tez jakies hiszpanskie tarcze na rynku ale nie mam zdania. Ale sa
    > niedrogie.

    No wlasnie ktos kupil jakies tanie na allegro, nie pamietam kto. Wydawalo mi
    sie, ze to do hondy bylo i wlasciciel chwalil te tanie tarcze.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 43. Data: 2012-03-06 20:40:17
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-03-06 21:30, Ivam pisze:
    > Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości grup
    >
    > Tos polecial;) Cena za jedna taka jak planuje wydac na dwie.

    Chciales nowe i dobre. Ja bym kupil zdrowe uzywki za 100 euro na ebayu i
    tez by bylo git. Wiele razy tak robilem i nigdy sie nie zawiodlem na
    zdrowych uzywkach.

  • 44. Data: 2012-03-06 20:50:57
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 03/06/2012 07:05 PM, Ivam wrote:

    > U mnie podobnie. W koncu sie zdenerwowalem, zdjalem zaciski, pompe i na
    > stol warsztatowy. Kawalek blachy, zeby zaciski mialy co sciskac, pare
    > pompniec i twardo. Bardzo twardo.
    >
    > Wracam do maszyny, przykrecam wszystko na swoje miejsca i miekko. Bardzo
    > miekko.

    Ale na postoju powinienes uzyskac twardo pompujac.

    > W zwiazku z tym pytanie - ktos polecal dobre zamienniki tarcz. Ktos cos
    > wie, ktos cos pamieta, ktos cos poleci?

    Chińskie z owiewki24.pl, mam od jakichs 7-8kkm i bez problemu. Na
    poczatku musialy sie nity rozchodzic bo czasami "bily". Zużycia narazie
    też nie widać.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 45. Data: 2012-03-06 21:23:07
    Od: doktorski <d...@g...com>

    W dniu wtorek, 6 marca 2012, 21:50:57 UTC+1 użytkownik Artur Zabroński napisał:

    > Chińskie z owiewki24.pl, mam od jakichs 7-8kkm i bez problemu. Na
    > poczatku musialy sie nity rozchodzic bo czasami "bily". Zużycia narazie
    > też nie widać.
    Potwierdzam. Model wave ma tak uksztaltowane rowki wentylacyjne, ze przez pierwsze
    kilka kkm wibruja. Potem przechodzi. Kupilem jako eksperyment i (nie sadzilem ze to
    kiedys napisze) daja rade. Zniosly Brno, znosza miasto. Skutecznosc nie odstaje od
    stockow natomiast w przeciwienstwie do stockow z 14 z przebiegiem przestaja wibrowac
    a nie zaczynaja...

    pzdr, dr
    14/525/400

  • 46. Data: 2012-03-07 20:20:49
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "doktorski" napisał w wiadomości grup
    o-discussion-forums@vbai14...
    > Potwierdzam. Model wave ma tak uksztaltowane rowki
    > wentylacyjne, ze przez pierwsze kilka kkm wibruja. Potem przechodzi.

    Tak mniej-wiecej po ilu kkm przechodzi? Bo widze, ze maja normalne tarcze
    (na wyglad identyczna jak moja), moze lepiej bedzie wziac te zwykle?

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 47. Data: 2012-03-07 20:59:55
    Od: doktorski <d...@g...com>

    W dniu środa, 7 marca 2012, 21:20:49 UTC+1 użytkownik Ivam napisał:

    > Tak mniej-wiecej po ilu kkm przechodzi?
    Tak pi razy oko to 2-3kkm. Oczywiscie duzo zalezy od stylu jazdy.

    pzdr, dr
    14/525/400

  • 48. Data: 2012-03-08 04:42:33
    Od: wide open <s...@g...com>

    On 03/06/2012 05:37 AM, Adam Wysocki wrote:

    > Czyli najlepiej byłoby zmienić i pompę i zaciski... nawet wolę nie myśleć
    > o koszcie :/

    No przykro mi. Mamy kosztowne hobby. Gdybysmy mieszkali blizej, to z
    przyjemnoscia pozyczylbym ci moja zapasowa ...

    Pozdr,
    A.

  • 49. Data: 2012-03-08 04:46:12
    Od: wide open <s...@g...com>

    On 03/06/2012 05:24 AM, Adam Wysocki wrote:
> [...]

    masz gdzies linke to tego opisu?

    > A co z klockami Nissina - też są do dupy, czy tylko pompy?

    nie sa najlepsze, ale znam kilku ktorzy wymieniaja na te z Yamahu.
    Trzeba jedynie dodac podkladki, reszta pasuje.

  • 50. Data: 2012-03-08 08:02:14
    Od: doktorski <d...@g...com>

    W dniu czwartek, 8 marca 2012, 05:46:12 UTC+1 użytkownik wide open napisał:

    > masz gdzies linke to tego opisu?
    Tu: http://tnij.org/prs6

    pzdr, dr
    14/525/400