  • 1. Data: 2010-01-07 18:05:40
    Temat: gwarancja sony - fotojoker ? opinie ? doradzcie sigma
    Od: musiał <m...@y...de>

    chcę kupić alfę 330,
    w fotojokerze jest za 1728 zł + 20 zł przesyłka do sklepu w któym go
    odbiorę.
    pytałem i będe mógł zapłacić kartą kredytową -
    czyli tak naprawdę zapłacę za niego dopiero za półtora miesiąca po
    otrzymaniu ;)

    ale chciałem się spytać Was czy mieliście styczność z realizacją gwarancji
    sony w fotojokerze ?
    źle, bardzo źle czy znośnie ?

    ps. dajcie znać, jeżeli wpadła wam w oczy jakaś promocja na a330 ;)
    a zaraz po aparacie kupuję sigmę 10-20 3,5 więc szukam tanego sklepu,
    bo wszędize jest za około 2600 zł dla sony,
    bo dla nikona/canona jest za 2400 (ceneo) SZOK !

  • 2. Data: 2010-01-07 20:08:49
    Od: JB <j...@i...pl>

    musiał pisze:

    > ale chciałem się spytać Was czy mieliście styczność z realizacją
    > gwarancji sony w fotojokerze ?
    > źle, bardzo źle czy znośnie ?

    A700 oddalem do poprawki bo miala Bf i FF (roznie dla roznych szkielek).
    W piatek oddana, w poniedzialek dzwonia do mnie z FJ, ze sprzet jest do
    odbioru !!! Myslalem, ze to sciema ale zrobilem testy, takie jak przed
    regulacja i okazalo sie, ze jest O.K. Szybszej reakcji jeszcze nie
    doswiadczylem.

  • 3. Data: 2010-01-07 20:13:31
    Od: musiał <m...@y...de>

> [...]
    > odbioru !!! Myslalem, ze to sciema ale zrobilem testy, takie jak przed
    > regulacja i okazalo sie, ze jest O.K. Szybszej reakcji jeszcze nie

    wgrali nowy soft ?

  • 4. Data: 2010-01-07 20:22:13
    Od: Bartosz Mierzwiak <b...@w...pl>

    On Thu, 7 Jan 2010 19:05:40 +0100, musiał <m...@y...de> wrote(a):

    > ale chciałem się spytać Was czy mieliście styczność z realizacją gwarancji
    > sony w fotojokerze ?
    > źle, bardzo źle czy znośnie ?

    Fotojoker jest tu tylko pośrednikiem. Gwarantem jest Sony, serwis który
    obsługuje naprawy i regulacje gwarancyjne to CSI w Warszawie (ten sam co
    Canona). Fotojoker przekazuje im sprzęt, sam niczego nie realizuje.
    Gwarancja zapewnia Ci możliwość wysyłania sprzętu kurierem bezpośrednio do
    serwisu na koszt odbiorcy. Generalnie większość opinii ze styczności z
    serwisem, w przypadku Alph, jest pozytywnych.

    pozdrawiam, B.

  • 5. Data: 2010-01-07 20:24:29
    Od: "Matt " <m...@g...pl>

    musiał <m...@y...de> napisał(a):
> [...]
    > bo wszędize jest za około 2600 zł dla sony,
    > bo dla nikona/canona jest za 2400 (ceneo) SZOK !

    W sony masz ten obiektyw stabilizowany od razu. 200 zł warto dopłacić ;-)

    Maciej

  • 6. Data: 2010-01-07 20:26:43
    Od: "Matt " <m...@g...pl>

    Bartosz Mierzwiak <b...@w...pl> napisał(a):
    > Generalnie większość opinii ze styczności z
    > serwisem, w przypadku Alph, jest pozytywnych.

    I dlatego warto kupić sensor (wykorzystywany np. w Nikonie D80) w obudowie
    Sony A330. Takich numerów jak Canon czy Nikon
    (http://polishnikonservice.com/), to Sony nie robi. To porządna firma.

    Maciej

  • 7. Data: 2010-01-07 21:17:22
    Od: musiał <m...@y...de>

    > W sony masz ten obiektyw stabilizowany od razu. 200 zł warto dopłacić ;-)

    przecież to ten sam obiektyw różniący się tylko typem montowania ... ?

  • 8. Data: 2010-01-07 21:30:58
    Od: bakulik <i...@n...polska>

    Świat już nigdy nie będzie taki sam, odkąd musiał napisał(a):

    > przecież to ten sam obiektyw różniący się tylko typem montowania ... ?

    No tak - stabilizacja jest wbudowana w body...

    --
    Pozdrawiam, Łukasz Bakuła.
    www.bakulik.pl | www.bakulik.com.pl | GG: 2243156 | Tlen: bakulik

  • 9. Data: 2010-01-07 22:21:18
    Od: nb <n...@n...net>

    at Thu 07 of Jan 2010 19:05, musiał wrote:

> [...]
    > otrzymaniu ;)
    >
    > ale chciałem się spytać Was czy mieliście styczność z realizacją

    Nie mam z czym porównać.
    Najpierw aparat się zepsuł. Naprawili w dwa tygodnie,
    ale zepsuli co innego. Po następnych dwóch tygodniach
    naprawili i to, ale zepsuli jeszcze coś innego.
    Zapytałem, czy nie mogliby dać komu innemu do naprawy.
    Wyjaśnili, że mogą dać tylko temu jednemu partaczowi
    z którym maja umowę. W końcu sam naprawiłem i mam spokój.

  • 10. Data: 2010-01-08 00:36:08
    Od: JB <j...@i...pl>

    musiał pisze:

    > wgrali nowy soft ?

    NIe, kupilem z najnowszym. Przeprowadzili tylko kalibracje.