eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowagwarancja,rekojmia...Re: gwarancja,rekojmia...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Druid29" <d...@t...wytnij.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: gwarancja,rekojmia...
    Date: Thu, 4 Feb 2010 21:46:33 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 26
    Message-ID: <hkfbnb$3hl$1@news.onet.pl>
    References: <hkc1lh$1vi$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hkc42s$poh$1@inews.gazeta.pl>
    <hkcb4i$ice$1@news.onet.pl> <hkch7d$5qr$1@news.onet.pl>
    <hkf9ph$t03$1@news.onet.pl>
    <1qsn9t0k0xusq$.13b36otui104w$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: apn-77-115-215-135.dynamic.gprs.plus.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1265316396 3637 77.115.215.135 (4 Feb 2010 20:46:36 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 4 Feb 2010 20:46:36 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:847186
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> napisał w
    wiadomości news:1qsn9t0k0xusq$.13b36otui104w$.dlg@40tude.net...
    > Dnia Thu, 4 Feb 2010 21:13:34 +0100, Druid29 napisał(a):
    >
    >
    >>>
    >> A z kim zawierasz umowe kupna? Jesli z producentem towaru - to moze on
    >> naprawic. Jesli kupujesz w sklepie, to firma handlowa zwykle nie naprawia
    >> towaru, wiec pozostaje wymiana badz zwrot kasy.
    >
    > Bzdura. Firma handlowa wysyła do autoryzowanego serwisu, więc jak
    > najbardziej naprawa wchodzi w rachubę.
    >
    Nie bzdura. Często tak bywa, że towar jest wysyłany do producenta w celu
    stwierdzenia, czy roszczenia konsumenta są uzasadnione. Jeśli zaspokojenie
    roszczeń jest natychmiastowe (choćby przez wymianę wadliwego elementu), to
    sprawa jest załatwiona.
    Inną kwestią jest to, że klient zgłaszając reklamację, powinien to uczynić
    na piśmie, wskazując uprawnienie, z jakiego chce skorzystać - bardzo często
    tego nie robi, a sprzedawca robi to co jest mu wygodniejsze, aby "załatwić"
    temat.

    Pozdrawiam,
    Druid29

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 04.02.10 23:55 J.F.

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: