  • Data: 2009-12-16 19:12:12
    Temat: Re: guru
    Od: Jakub Roguski <a...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

    syriusz wrote:

    > Nawiasem mówiąc - oglądałem ostatnio Twoją galerię.
    > Bardzo podobała mi się seria "Czarno-białe".
    [...]

    Dziękuję. Szczerze mówiąc fotografia czarno-biała to moja ulubiona
    dziedzina.

    [...]
    > Zupełnie nie rozumiem serii "Abstrakcje ".
    [...]

    Ja też :-)
    Ale nawet nie próbuję zrozumieć tych zdjęć. Po prostu operuję układem
    barwnych plam, albo też czymś, co nie do końca wyraźne, ale jednocześnie
    przypominające coś znanego, zmusza wyobraźnię do działania. Robiąc te
    zdjęcia poddaję się wrażeniom wizualnym bez najmniejszej nawet próby
    interpretacji. Zauważyłem, że pewne układy ciapek wywołują u mnie pozytywne
    wrażenia estetyczne, a inne nie. Ot i tyle.

    [...]
    > Bardzo lubię klimaty w stylu:

    http://www.roguski.eu/components/com_joomgallery/img
    _originals/bieszczady_9/bieszczady_8_20081030_194941
    7591.jpg
    [...]

    Ech, dla mnie to zdjęcie (a w zasadzie większość tej serii) jest
    wielokrotnie szczególne: Bieszczady, prawdziwa, surowa zima (było -20C w
    dzień), urlop (już chyba zapomniałem co to takiego), piękne widoki. I czas,
    aby sięgnąć po aparat. A wieczorem grzane wino w niesamowicie urokliwej
    knajpce.

    [...]
    > Gratuluję! :)
    [...]

    Serdecznie dziękuję. Bardzo się cieszę, spodobało Ci się moje zdjęcie.

    Jakub

    Jakub Roguski
    http://www.roguski.eu