  • Data: 2010-03-03 17:20:41
    Temat: Re: grzejacy sie dell d630
    Od: "Andrzej K" <k...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "fiZZyk" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:hmlvor$5ii$1@news.onet.pl...
    | Witam
    |
    | Posiadam noteboka dell-a D630. Ale, cholernie sie grzeje. Speedfan
    pokazuje;
    | GPU - 75st
    | HDD - 49st
    | Temp1 - 69st
    | Core0 - 52st
    | Core1 - 50st
    | core - 62 st
    |
    | konfig.
    | C2D T7500
    | hdd 250 GB
    | nVidia Quadro 130M NVS
    | 4 GB ramu

> [...]
    Podobne objawy miałem przy uszkodzonym gnieździe UB. dotyczyło to DELL C400
    jak i również HP NX 9420. Jeśli brutalnie podłączysz USB potrafią się
    powyginać styki i robi się zwarcie. Komp. grzeje się non stop, wentylator
    pracuje prawie cały czas. Po naprawie gniazd (wymiana) problemy ustąpiły.

    Andrzej