  • Data: 2010-03-05 16:10:48
    Temat: Re: grzejacy sie dell d630
    Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A możesz coś więcej powiedzieć na temat tej gwarancji? Ten sprzęt niby ma
    > jeszcze 99 dni gwarancji w Dellu, ale ma wpisane w service tag rejon
    > Americas.... :)

    Mialem na mysli gware NBD czy cos takiego :) Jak bym ja posiadal to
    dostalbym nowa plyte z poprawionym problemem. Natomiast posiadam gwarancje
    jedynie sklepowa od goscia- firmy gdzie kupilem komp :)
    Reasumujac. Kupilem kompa w kwietniu 2008 wiec w tym roku powinna sie
    skonczyc gwara. Ale co najciekawsze, jak wysylalem pierwszy raz kompa na
    gware, to wrocil juz z innym service tagiem , ba ! zerwanym z obudowy i
    sprawdzajac tego serwice taga ( wyciagnolem go z biosu ) na stronie dela
    okazalo sie ze komp jest ze Sztockholmu i ma gware do kwietnia 2011 :)

    CeZ__134