-
101. Data: 2011-01-04 13:41:16
Temat: Re: grzalka do Corsa B 1,5D
Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>
Użytkownik "Piotr Klimek"
> Nie wierze, ze Wojtek jest pierwsza osoba, ktora odkad uzywam slrna
> wyslala cos z multipartem, ale nie ma sensu drazyc tematu. Pojde na
> pl.test sie pobawic.
Dawno, dawno temu...była tam grupka fajnych gości, która "nawracała"
niewiernych na właściwe kodowanie - dawno nie zaględałem, może jeszcze
siedzą :)
-
102. Data: 2011-01-04 21:46:46
Temat: Re: grzalka do Corsa B 1,5D
Od: Artur Maśląg <f...@p...com>
W dniu 2011-01-04 09:27, Piotr Klimek pisze:
> Dnia (Mon, 03 Jan 2011 17:11:28 +0100) ktos podajacy sie za Artur Maśląg
> wyklawiaturowal co nastepuje:
>
>> (...)
>>> Cos mi sie wydaje, ze wysylanie multipartow nie jest zgodne z netykieta :)
>>
>> Bym polimeryzował, ponieważ stosowny multipart jest zawarty i jak
>> najbardziej jest to tekst.
>
> Zanim to napisalem to sprawdzilem pobieznie, ze zaleca sie wysylac posty w
> czystym tekscie, multipart nim nie jest.
Tu nie chodzi nawet o netykietę, a o zgodność z RFC. Jak wytłumaczysz
fakt, że cała reszta widzi poprawnie postingi Wojtka, tylko Ty nie?
> Ale klocic sie nie bede, bo w sumie nie ma o co.
Dyskutujemy o kwestiach technicznych, a nie ideologii. Jak napisałem
wcześniej, kwestia netykiety to ewentualnie przyjęte pewne założenia
dla 'czystości' i ilość przesyłanych bajtów (różnie to bywało), ale
każdy czytnik powinien poprawnie się zachowywać w zakresie
zdefiniowanych i akceptowanych standardów, a nie tylko netykietowych
wymysłów.
> Nie wierze, ze Wojtek jest pierwsza osoba, ktora odkad uzywam slrna
> wyslala cos z multipartem,
Ja jestem pewien, że nie, ponieważ bywam czasem na grupach, gdzie
multipart jest czymś oczywistym i podobnie jak z wojtkowymi postingami
problemów nie miałem :)
> ale nie ma sensu drazyc tematu.
Czemu nie ma sensu drążyć tematu? Jak masz czas, to zawsze możesz
spróbować wyjaśnić w czym problem - z zyskiem dla użytkowników slrn
i być może pine? ;)
> Pojde na pl.test sie pobawic.
Przydaje się :)
--
Jutro to dziś - tyle że jutro.
-
103. Data: 2011-02-22 08:27:38
Temat: Re: grzalka do Corsa B 1,5D
Od: Gom <g...@g...com>
On 30 Gru 2010, 13:22, Gom <g...@g...com> wrote:
>>>> On 30 Gru, 12:17, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:
>>>> Twierdzisz, że po całej nocy przy -15 i poniżej po przekręceniu kluczyka
>>>> po pierwszym obrocie odpala?
>>>
>>> A może być 12-letni diesel przy -9 po całym dniu (9h) pracy?
>>
>> Zupełnie inne warunki.
>>
>> Jak pisałem - tego samego dnia, co rano miałem problem z odpaleniem, po
>> pracy odpaliło po pierwszym przekręceniu.
>
> Nie no, jasne. Po prostu tylko taki film mam pod ręką.
>
> Pozostaje poczekać na kolejne nocne mrozy. Może wtedy coś nakręcę ;-)
Troszkę odświeżę kotleta ;-)
W końcu zrobiła się ciekawsza pogoda, więc mam już materiał: 11 godzin
postoju przez noc, -16,5 za oknem:
http://www.youtube.com/watch?v=6v42y8btFiA
Wystarczy? :-)
--
Gom
-
104. Data: 2011-02-22 13:54:30
Temat: Re: grzalka do Corsa B 1,5D
Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
W dniu 22.02.2011 08:27, Gom pisze:
>> Pozostaje poczekać na kolejne nocne mrozy. Może wtedy coś nakręcę ;-)
>
> Troszkę odświeżę kotleta ;-)
>
> W końcu zrobiła się ciekawsza pogoda, więc mam już materiał: 11 godzin
> postoju przez noc, -16,5 za oknem:
> http://www.youtube.com/watch?v=6v42y8btFiA
> Wystarczy? :-)
Niezbyt... Po kilkukrotnym podgrzewaniu świecami przy takiej
temperaturze już bez problemów odpalał.
Niestety - teraz miałem -25 i _rozrusznik_ nie ma siły dostatecznie
sprawnie kręcić silnikiem. W sumie moja wina - 15w40 teoretycznie jest
wielosezonowy i do -30 powinien działaś OK, ale mogłem zmienić olej na
jakieś 5w40... tylko (a) nie spodziewałem się AŻ TAKICH mrozów (b) do
terminu wymiany oleju zostało mi 1000km.
-
105. Data: 2011-02-22 19:46:39
Temat: Re: grzalka do Corsa B 1,5D
Od: jerzu <t...@p...onet.pl>
On Mon, 21 Feb 2011 23:27:38 -0800 (PST), Gom <g...@g...com>
wrote:
>W końcu zrobiła się ciekawsza pogoda, więc mam już materiał: 11 godzin
>postoju przez noc, -16,5 za oknem:
>http://www.youtube.com/watch?v=6v42y8btFiA
To jak już się chwalimy - 9 dni na mrozie.
http://www.youtube.com/watch?v=a4xWGvsQiG0
--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński x...@p...onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200
-
106. Data: 2011-02-22 21:40:41
Temat: Re: grzalka do Corsa B 1,5D
Od: " ąćęłńóśźż" <j...@g...pl>
Nawet w Poldolotach na skandynawski rynek było, grzałka w miejscu korka
(zaślepki) w bloku silnika.
Rzeczywiście fajne, ale u nas nie ma do tego słupków z gniazdkami 230 V (w
Szwecji czy Finlandi są m.in. na publicznych parkingach przed urzędami czy
biurami).
Z bloku kabel przez okno na parking będziesz puszczał??
-----
> patent fajny ale widzialem tylko w volviakach.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
107. Data: 2011-02-22 22:32:09
Temat: Re: grzalka do Corsa B 1,5D
Od: "J_K_K" <j...@i...fm>
Użytkownik "Andrzej Ława" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
wiadomości news:ik0bm6$lus$1@inews.gazeta.pl...
> sprawnie kręcić silnikiem. W sumie moja wina - 15w40
Dla diesla zalecają j. w.,
czy może 10W40, jak dla benzyny ?
(jest dostępny "oryginalny" oplowski za całkiem małe pieniądze: <= 70 PLN /
5L)
Pzdr
JKK
-
108. Data: 2011-02-23 08:00:29
Temat: Re: grzalka do Corsa B 1,5D
Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
W dniu 22.02.2011 21:40, ąćęłńóśźż pisze:
> Nawet w Poldolotach na skandynawski rynek było, grzałka w miejscu korka
> (zaślepki) w bloku silnika.
> Rzeczywiście fajne, ale u nas nie ma do tego słupków z gniazdkami 230 V (w
> Szwecji czy Finlandi są m.in. na publicznych parkingach przed urzędami czy
> biurami).
> Z bloku kabel przez okno na parking będziesz puszczał??
Nie każdy w bloku mieszka. No i w nowszych są garaże i tam gniazdka
powinny się znaleźć.
Swoją szosą kolejna granica pokonana - przy -20 też mi rano odpala.
Muszę tylko zaparkować w wiacie przodem do jej zacisznego końca, położyć
poduszkę elektryczną i na to starą kołdrę. Po kilku obrotach zaskoczył :)
-
109. Data: 2011-02-23 08:49:09
Temat: Re: grzalka do Corsa B 1,5D
Od: Gom <g...@g...com>
On 22 Lut, 19:46, jerzu <t...@p...onet.pl> wrote:
> To jak już się chwalimy - 9 dni na mrozie
Nie ma czym się chwalić ;-)
Po prostu chciałem pokazać, że jednak istnieją stare diesle, które
mimo mrozu potrafią odpalić po "pierwszym obrocie" po całonocnym
postoju na dworze, a utrzymanie tego stanu nie wymaga nakładów
finansowych przekraczającą ich wartość. Wystarczy aby układ paliwowy
był szczelny i drożny, a świece żarowe i akumulator sprawne.
A z racji tego, że jeden obraz wart tysiąca słów, stąd ten film :-)
--
Gom
-
110. Data: 2011-02-23 10:17:59
Temat: Re: grzalka do Corsa B 1,5D
Od: J.F. <j...@p...onet.pl>
On Tue, 22 Feb 2011 13:54:30 +0100, Andrzej Ława wrote:
>Niestety - teraz miałem -25 i _rozrusznik_ nie ma siły dostatecznie
>sprawnie kręcić silnikiem. W sumie moja wina - 15w40 teoretycznie jest
>wielosezonowy i do -30 powinien działaś OK, ale mogłem zmienić olej na
>jakieś 5w40... tylko (a) nie spodziewałem się AŻ TAKICH mrozów (b) do
>terminu wymiany oleju zostało mi 1000km.
Andzreju, ale te diesle to projektowane w czasach gdy 15W byly norma
:-)
akumulator slaby, klemy do czyszczenia, rozrusznik do regeneracji.
J.