  • 101. Data: 2011-01-04 13:41:16
    Temat: Re: grzalka do Corsa B 1,5D
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Piotr Klimek"

    > Nie wierze, ze Wojtek jest pierwsza osoba, ktora odkad uzywam slrna
    > wyslala cos z multipartem, ale nie ma sensu drazyc tematu. Pojde na
    > pl.test sie pobawic.

    Dawno, dawno temu...była tam grupka fajnych gości, która "nawracała"
    niewiernych na właściwe kodowanie - dawno nie zaględałem, może jeszcze
    siedzą :)

  • 102. Data: 2011-01-04 21:46:46
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-01-04 09:27, Piotr Klimek pisze:
    > Dnia (Mon, 03 Jan 2011 17:11:28 +0100) ktos podajacy sie za Artur Maśląg
    > wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Zanim to napisalem to sprawdzilem pobieznie, ze zaleca sie wysylac posty w
    > czystym tekscie, multipart nim nie jest.

    Tu nie chodzi nawet o netykietę, a o zgodność z RFC. Jak wytłumaczysz
    fakt, że cała reszta widzi poprawnie postingi Wojtka, tylko Ty nie?

    > Ale klocic sie nie bede, bo w sumie nie ma o co.

    Dyskutujemy o kwestiach technicznych, a nie ideologii. Jak napisałem
    wcześniej, kwestia netykiety to ewentualnie przyjęte pewne założenia
    dla 'czystości' i ilość przesyłanych bajtów (różnie to bywało), ale
    każdy czytnik powinien poprawnie się zachowywać w zakresie
    zdefiniowanych i akceptowanych standardów, a nie tylko netykietowych
    wymysłów.

    > Nie wierze, ze Wojtek jest pierwsza osoba, ktora odkad uzywam slrna
    > wyslala cos z multipartem,

    Ja jestem pewien, że nie, ponieważ bywam czasem na grupach, gdzie
    multipart jest czymś oczywistym i podobnie jak z wojtkowymi postingami
    problemów nie miałem :)

    > ale nie ma sensu drazyc tematu.

    Czemu nie ma sensu drążyć tematu? Jak masz czas, to zawsze możesz
    spróbować wyjaśnić w czym problem - z zyskiem dla użytkowników slrn
    i być może pine? ;)

    > Pojde na pl.test sie pobawic.

    Przydaje się :)

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 103. Data: 2011-02-22 08:27:38
    Od: Gom <g...@g...com>

    On 30 Gru 2010, 13:22, Gom <g...@g...com> wrote:

    > Nie no, jasne. Po prostu tylko taki film mam pod ręką.
    >
    > Pozostaje poczekać na kolejne nocne mrozy. Może wtedy coś nakręcę ;-)

    Troszkę odświeżę kotleta ;-)

    W końcu zrobiła się ciekawsza pogoda, więc mam już materiał: 11 godzin
    postoju przez noc, -16,5 za oknem:
    http://www.youtube.com/watch?v=6v42y8btFiA
    Wystarczy? :-)

    --
    Gom

  • 104. Data: 2011-02-22 13:54:30
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.02.2011 08:27, Gom pisze:

    > Troszkę odświeżę kotleta ;-)
    >
    > W końcu zrobiła się ciekawsza pogoda, więc mam już materiał: 11 godzin
> [...]

    Niezbyt... Po kilkukrotnym podgrzewaniu świecami przy takiej
    temperaturze już bez problemów odpalał.

    Niestety - teraz miałem -25 i _rozrusznik_ nie ma siły dostatecznie
    sprawnie kręcić silnikiem. W sumie moja wina - 15w40 teoretycznie jest
    wielosezonowy i do -30 powinien działaś OK, ale mogłem zmienić olej na
    jakieś 5w40... tylko (a) nie spodziewałem się AŻ TAKICH mrozów (b) do
    terminu wymiany oleju zostało mi 1000km.

  • 105. Data: 2011-02-22 19:46:39
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 21 Feb 2011 23:27:38 -0800 (PST), Gom <g...@g...com>
    wrote:

    >W końcu zrobiła się ciekawsza pogoda, więc mam już materiał: 11 godzin
    >postoju przez noc, -16,5 za oknem:
    >http://www.youtube.com/watch?v=6v42y8btFiA

    To jak już się chwalimy - 9 dni na mrozie.

    http://www.youtube.com/watch?v=a4xWGvsQiG0

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 106. Data: 2011-02-22 21:40:41
    Od: " ąćęłńóśźż" <j...@g...pl>

    Nawet w Poldolotach na skandynawski rynek było, grzałka w miejscu korka
    (zaślepki) w bloku silnika.
    Rzeczywiście fajne, ale u nas nie ma do tego słupków z gniazdkami 230 V (w
    Szwecji czy Finlandi są m.in. na publicznych parkingach przed urzędami czy
    biurami).
    Z bloku kabel przez okno na parking będziesz puszczał??

    -----

  • 107. Data: 2011-02-22 22:32:09
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Andrzej Ława" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    wiadomości news:ik0bm6$lus$1@inews.gazeta.pl...
    > sprawnie kręcić silnikiem. W sumie moja wina - 15w40

    Dla diesla zalecają j. w.,
    czy może 10W40, jak dla benzyny ?
    (jest dostępny "oryginalny" oplowski za całkiem małe pieniądze: <= 70 PLN /
    5L)

    Pzdr

    JKK

  • 108. Data: 2011-02-23 08:00:29
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.02.2011 21:40, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > biurami).
    > Z bloku kabel przez okno na parking będziesz puszczał??

    Nie każdy w bloku mieszka. No i w nowszych są garaże i tam gniazdka
    powinny się znaleźć.

    Swoją szosą kolejna granica pokonana - przy -20 też mi rano odpala.
    Muszę tylko zaparkować w wiacie przodem do jej zacisznego końca, położyć
    poduszkę elektryczną i na to starą kołdrę. Po kilku obrotach zaskoczył :)

  • 109. Data: 2011-02-23 08:49:09
    Od: Gom <g...@g...com>

    On 22 Lut, 19:46, jerzu <t...@p...onet.pl> wrote:
    > To jak już się chwalimy - 9 dni na mrozie

    Nie ma czym się chwalić ;-)
    Po prostu chciałem pokazać, że jednak istnieją stare diesle, które
    mimo mrozu potrafią odpalić po "pierwszym obrocie" po całonocnym
    postoju na dworze, a utrzymanie tego stanu nie wymaga nakładów
    finansowych przekraczającą ich wartość. Wystarczy aby układ paliwowy
    był szczelny i drożny, a świece żarowe i akumulator sprawne.

    A z racji tego, że jeden obraz wart tysiąca słów, stąd ten film :-)

    --
    Gom

  • 110. Data: 2011-02-23 10:17:59
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 22 Feb 2011 13:54:30 +0100, Andrzej Ława wrote:
> [...]
    >jakieś 5w40... tylko (a) nie spodziewałem się AŻ TAKICH mrozów (b) do
    >terminu wymiany oleju zostało mi 1000km.

    Andzreju, ale te diesle to projektowane w czasach gdy 15W byly norma
    :-)

    akumulator slaby, klemy do czyszczenia, rozrusznik do regeneracji.

    J.