eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodygrzalka do Corsa B 1,5D
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 114

  • 91. Data: 2011-01-03 17:13:17
    Temat: Re: grzalka do Corsa B 1,5D
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-01-03 15:29, Wojtek Borczyk pisze:
    > On Mon, 3 Jan 2011, Piotr Klimek wrote:
    >
    >> Jest idealnie - dzieki.
    >
    > Uff... :) Pomogło włączenie opcji "downgrade multipart to text". No i to
    > ja dziękuję za zwrócenie uwagi! :)

    Gdzieś czytałem, że może to skutkować 'niszczeniem' innych wiadomości :)

    Pozdrawiam.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.


  • 92. Data: 2011-01-03 20:30:45
    Temat: Re: grzalka do Corsa B 1,5D
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 30 Dec 2010 14:04:29 +0100, Andrzej Lawa wrote:
    >W dniu 30.12.2010 13:13, J.F. pisze:
    >>>> Odpalasz, odsniezasz, ruszasz
    >>> Co odśnieżam?
    >> Szyby :-)
    >No właśnie - a ja mam nieocieploną ale zadaszoną wiatę.
    >Mam sobie w bierki pograć? ;->

    To zamontuj na niej sciany w wolnym czasie :-)

    >>> Twierdzisz, że alternator jest w stanie dawać swoją nominalną moc
    >>> niezależnie od obrotów?
    >> powiedzmy - wystarczajaja na swiatla, dmuchawe i doladowanie
    >> akumulatora.
    >A jeszcze na odtwarzacz ze sporymi głośnikami, grzanie tylnej szyby,
    >wycieraczki i ładowanie telefonu?

    To trzeba ladowac telefon w domu a muzyki sluchac dopiero jak bedzie
    cieplo w aucie ;-P

    J.


  • 93. Data: 2011-01-03 21:16:37
    Temat: Re: grzalka do Corsa B 1,5D
    Od: Diabełson ÓÓÓ <h...@s...org>

    W dniu 2010-12-30 09:16, neoniusz pisze:
    > W dniu 10-12-30 01:19, J.F. pisze:
    >> To zdiagnozuj gdzie lezy problem i wymien tylko to co trzeba.
    >>
    >> Przy -15 samochody zapalaja bez problemow. Nie trzeba grzalki.
    >
    > Ile widziales na raz starych diesli odpalajacych "od kopa" przy -15? Bo
    > ja na parkingach czasem rozne sceny widze i to przy wyzszych temperaturach.

    nie jest źle - ja widzę na co dzień mojego starego diesla, który odpalił
    przy - 17 na biodieslu z Bliskiej. VW 1.6td

    --
    zimo, wypierdalaj musimy zająć się budowaniem boisk, a nie polityką jako
    rzecze prajm ministrant RP


  • 94. Data: 2011-01-03 21:31:23
    Temat: Re: grzalka do Corsa B 1,5D
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.01.2011 10:05, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

    >>>> No to niech będzie nawet pierwszy obrót. Chcę zobaczyć takie cudo.
    >>>>
    >>> Moje pierwsze zakręcenie to nie twój pierwszy obrót. Ale to za trudne do
    >>> ogarnięcia, co?
    >>
    >> Wyrażaj się zatem precyzyjniej.
    >>
    >
    > Już precyzyjniej nie można było. Chyba, żeby miał być to wykład dla

    Można było. Chyba że celowo piszesz mętnie, żeby potem się przyp*,*lać.

    > wybitnie ograniczonych, ale tacy z usenetu raczej nie korzystają.

    A zatem, drogi wybitnie ograniczony: "pierwsze zakręcenie" zasadniczo
    oznaczać powinno "pierwszy obrót". Przez analogię do pierwszego
    obrócenia korbą (jak za dawnych czasów).

    Jak używasz ta pokręconej nomenklatury, że "pierwsze zakręcenie" może
    oznaczać nawet kilka-kilkanaście minut "piłowania" silnika
    rozrusznikiem, to łaskawie uprzedzaj, żeś "myślący inaczej".

    >>>>> (trwającym czasem jedną, czasem 2, 3, a może i 4s), a nie w drugim,
    >>>>
    >>>> Jeden obrót na 4 sekundy? A to niby ja mam słaby rozrusznik ;->
    >>>
    >>> Patrz wyżej. I zrzućmy to co wypisujesz na kaca, będzie łatwiej. :P
    >>>
    >>
    >> Nie sądź innych po sobie, pijaku.
    >>
    >
    > Uderz w stół.
    >

    To ty widzisz u wszystkich kaca - sądzisz po sobie.


  • 95. Data: 2011-01-03 21:32:54
    Temat: Re: grzalka do Corsa B 1,5D
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.01.2011 14:46, Wojtek Borczyk pisze:

    >> Jak rozrusznik obraca korbowodem to nie ma mocnych - obciążenie mu się
    >> zmienia w zależności od położenia korbowodu i to słychać.
    >
    > A którym konkretnie korbowodem? Bo przynajmniej w moim silniku są
    > cztery... ;-)

    Oj, oczywiście że chodzi mi o wał korbowy - wystarczy pomyśleć, a nie
    złośliwie się przyp*.*lać.


  • 96. Data: 2011-01-03 21:34:27
    Temat: Re: grzalka do Corsa B 1,5D
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.01.2011 20:30, J.F. pisze:

    >>>>> Odpalasz, odsniezasz, ruszasz
    >>>> Co odśnieżam?
    >>> Szyby :-)
    >> No właśnie - a ja mam nieocieploną ale zadaszoną wiatę.
    >> Mam sobie w bierki pograć? ;->
    >
    > To zamontuj na niej sciany w wolnym czasie :-)

    Ściany spowodują zaśnieżenie, żebym miał co robić, czy rozgrzanie oleju
    do 90C w ciągu dwóch sekund?

    >>>> Twierdzisz, że alternator jest w stanie dawać swoją nominalną moc
    >>>> niezależnie od obrotów?
    >>> powiedzmy - wystarczajaja na swiatla, dmuchawe i doladowanie
    >>> akumulatora.
    >> A jeszcze na odtwarzacz ze sporymi głośnikami, grzanie tylnej szyby,
    >> wycieraczki i ładowanie telefonu?
    >
    > To trzeba ladowac telefon w domu a muzyki sluchac dopiero jak bedzie
    > cieplo w aucie ;-P

    Ummm... Co mają elektrycznie zasilane głośniki do nagrzewnicy, która
    elektryczna zdecydowanie nie jest?


  • 97. Data: 2011-01-03 21:37:26
    Temat: Re: grzalka do Corsa B 1,5D
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.01.2011 14:44, Wojtek Borczyk pisze:

    >>> Nie widzę powodu, żebym miał Ci refundować jakiekolwiek koszty związane
    >>> z doprowadzeniem Twojego auta do stanu używalności :) Twierdzę tylko, że
    >>
    >> Skoro jesteś tak przekonany o swojej racji, to niczego nie zrefundujesz.
    >>
    >> Ale już widać, że kiedy przychodzi do konkretów - tracisz swoje "święte
    >> przekonanie".
    >
    > Kolego, nie bądź śmieszny. Ręczyć to ja mogę za swoje własne auto, które
    > nie raz i nie dwa odpalałem bez problemu na mrozie -15 C i większym.

    Jak nie zapomnę naładować lub jechać bez deficytu energii - to też nie
    mam problemów. Ale chcę, żeby mi startował lekko, bez wysiłku, z
    mniejszym zużyciem siebie i paliwa, i żeby od razu mógł dmuchać ciepłem.

    Dotrze to do ciebie, czy mam pisać jeszcze prościej?

    > Natomiast zupełnie nie bawi mnie ustalanie przyczyny dlaczego Twój
    > diesel nie odpala, w dodatku jeśli miałbym robić to na własny koszt.
    > Jakie więc "konkrety" masz na myśli?

    No beton...

    >>> sam od wielu lat jeżdżę starym dieslem, w którym regularnie wykonuje
    >>> wszystkie niezbędne naprawy i ten diesel odpala bez większego problemu
    >>> nawet przy temperaturach -20 C, dlatego nie widzę powodu, żeby z innymi
    >>> starymi dieslami miało być inaczej :)
    >>
    >> Po pierwszym lub drugim obrocie, hmm?
    >
    > Napisałem Ci już, że przynajmniej ja nie potrafię "na ucho" policzyć
    > liczby obrotów silnika podczas rozruchu :) Wiem tylko tyle, że zawsze
    > udaje mi się uruchomić silnik za pierwszym podejściem, ale nigdy nie
    > mierzyłem ze stoperem czy są to 2 sekundy czy 5 sekund :)

    O ile nie doprowadzę do rozładowania akumulatora - ja też. Ale chcę,
    żeby miał lżej. Dotrze do ciebie?


  • 98. Data: 2011-01-03 22:43:16
    Temat: Re: grzalka do Corsa B 1,5D
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 03 Jan 2011 21:37:26 +0100, Andrzej Lawa wrote:
    >W dniu 03.01.2011 14:44, Wojtek Borczyk pisze:
    >> Kolego, nie bądź śmieszny. Ręczyć to ja mogę za swoje własne auto, które
    >> nie raz i nie dwa odpalałem bez problemu na mrozie -15 C i większym.
    >
    >Jak nie zapomnę naładować lub jechać bez deficytu energii - to też nie
    >mam problemów. Ale chcę, żeby mi startował lekko, bez wysiłku, z
    >mniejszym zużyciem siebie i paliwa, i żeby od razu mógł dmuchać ciepłem.
    >Dotrze to do ciebie, czy mam pisać jeszcze prościej?

    Musisz pisac mniej. Bo znow napisales za duzo ..
    "nie zapomne naladowac" ?
    Co to ma byc - pojazd elektryczny ze wymaga ladowania?

    Skutek bedziesz mial taki ze zaparkujesz gdzies bez gniazdka i
    bedziesz musial do wiosny czekac zanim zapali.


    >> Napisałem Ci już, że przynajmniej ja nie potrafię "na ucho" policzyć
    >> liczby obrotów silnika podczas rozruchu :) Wiem tylko tyle, że zawsze
    >> udaje mi się uruchomić silnik za pierwszym podejściem, ale nigdy nie
    >> mierzyłem ze stoperem czy są to 2 sekundy czy 5 sekund :)
    >
    >O ile nie doprowadzę do rozładowania akumulatora - ja też. Ale chcę,
    >żeby miał lżej. Dotrze do ciebie?

    Ale akumulator sie nie rozladowuje w 5 sekund.

    J.



  • 99. Data: 2011-01-04 09:27:32
    Temat: Re: grzalka do Corsa B 1,5D
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 03 Jan 2011 17:11:28 +0100) ktos podajacy sie za Artur Maśląg
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > (...)
    >> Cos mi sie wydaje, ze wysylanie multipartow nie jest zgodne z netykieta :)
    >
    > Bym polimeryzował, ponieważ stosowny multipart jest zawarty i jak
    > najbardziej jest to tekst.

    Zanim to napisalem to sprawdzilem pobieznie, ze zaleca sie wysylac posty w
    czystym tekscie, multipart nim nie jest. Ale klocic sie nie bede, bo w
    sumie nie ma o co.

    > Inna sprawa, że wadliwe działanie slrn-a
    > nie ma z netykietą wiele wspólnego, ponieważ na różnych grupach
    > istnieją różne zasady i raczej trudno by się spodziewać, że należy
    > używać różnych czytników, by zachować kompatybilność.
    >
    >> Wczesniej sie nie spotkalem z takim problemem, wiec calkiem prawdopodobne,
    >> ze slrn obsluguje multiparty, ale te Wojtkowe sa jakies popsute.
    >
    > Te wojtkowe wyglądają w porządku - zdecydowanie był szukał przyczyn po
    > stronie slrn-a.

    Nie wierze, ze Wojtek jest pierwsza osoba, ktora odkad uzywam slrna
    wyslala cos z multipartem, ale nie ma sensu drazyc tematu. Pojde na
    pl.test sie pobawic.

    --
    Pozdrawiam
    Piotr Klimek
    Citroen C5 2.0HDI `02


  • 100. Data: 2011-01-04 09:36:24
    Temat: Re: grzalka do Corsa B 1,5D
    Od: Wojtek Borczyk <b...@m...astro.amu.edu.pl>

    On Mon, 3 Jan 2011, Andrzej Lawa wrote:

    > O ile nie doprowadzę do rozładowania akumulatora - ja też. Ale chcę,
    > żeby miał lżej. Dotrze do ciebie?

    Kilka postów wcześniej zakwestionowałeś stwierdzenie, że stary diesel może
    bez problemu odpalać na mrozie -15 C lub większym. Napisałem Ci, że sam
    mam 25-cio letniego diesla, który odpala w temperaturach nawet -20 C po
    jednym przekręceniu kluczyka. Nigdy nie sprawdzałem, czy musi w tym celu
    kręcić rozrusznikiem przez 3 sekundy czy przez 5 sekund. Wiem tyle, że
    odpala i że jeżdżąc codziennie do pracy i z powrotem nie muszę w
    międzyczasie doładowywać akumulatora. Jak dla mnie to w zupełności
    wystarczy aby napisać, że "nie mam żadnych problemów z odpalaniem w
    zimie". Dotrze to wreszcie do Ciebie, czy mam tłumaczyć jeszcze bardziej
    łopatologicznie?

    A jeśli od razu chcesz mieć w aucie ciepło, to polecam montaż webasto albo
    parkowanie w ogrzewanym garażu :)

    Pozdrawiam :)

    W.

strony : 1 ... 9 . [ 10 ] . 11 . 12


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: