-
91. Data: 2011-01-03 17:13:17
Temat: Re: grzalka do Corsa B 1,5D
Od: Artur Maśląg <f...@p...com>
W dniu 2011-01-03 15:29, Wojtek Borczyk pisze:
> On Mon, 3 Jan 2011, Piotr Klimek wrote:
>
>> Jest idealnie - dzieki.
>
> Uff... :) Pomogło włączenie opcji "downgrade multipart to text". No i to
> ja dziękuję za zwrócenie uwagi! :)
Gdzieś czytałem, że może to skutkować 'niszczeniem' innych wiadomości :)
Pozdrawiam.
--
Jutro to dziś - tyle że jutro.
-
92. Data: 2011-01-03 20:30:45
Temat: Re: grzalka do Corsa B 1,5D
Od: J.F. <j...@p...onet.pl>
On Thu, 30 Dec 2010 14:04:29 +0100, Andrzej Lawa wrote:
>W dniu 30.12.2010 13:13, J.F. pisze:
>>>> Odpalasz, odsniezasz, ruszasz
>>> Co odśnieżam?
>> Szyby :-)
>No właśnie - a ja mam nieocieploną ale zadaszoną wiatę.
>Mam sobie w bierki pograć? ;->
To zamontuj na niej sciany w wolnym czasie :-)
>>> Twierdzisz, że alternator jest w stanie dawać swoją nominalną moc
>>> niezależnie od obrotów?
>> powiedzmy - wystarczajaja na swiatla, dmuchawe i doladowanie
>> akumulatora.
>A jeszcze na odtwarzacz ze sporymi głośnikami, grzanie tylnej szyby,
>wycieraczki i ładowanie telefonu?
To trzeba ladowac telefon w domu a muzyki sluchac dopiero jak bedzie
cieplo w aucie ;-P
J.
-
93. Data: 2011-01-03 21:16:37
Temat: Re: grzalka do Corsa B 1,5D
Od: Diabełson ÓÓÓ <h...@s...org>
W dniu 2010-12-30 09:16, neoniusz pisze:
> W dniu 10-12-30 01:19, J.F. pisze:
>> To zdiagnozuj gdzie lezy problem i wymien tylko to co trzeba.
>>
>> Przy -15 samochody zapalaja bez problemow. Nie trzeba grzalki.
>
> Ile widziales na raz starych diesli odpalajacych "od kopa" przy -15? Bo
> ja na parkingach czasem rozne sceny widze i to przy wyzszych temperaturach.
nie jest źle - ja widzę na co dzień mojego starego diesla, który odpalił
przy - 17 na biodieslu z Bliskiej. VW 1.6td
--
zimo, wypierdalaj musimy zająć się budowaniem boisk, a nie polityką jako
rzecze prajm ministrant RP
-
94. Data: 2011-01-03 21:31:23
Temat: Re: grzalka do Corsa B 1,5D
Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
W dniu 03.01.2011 10:05, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
>>>> No to niech będzie nawet pierwszy obrót. Chcę zobaczyć takie cudo.
>>>>
>>> Moje pierwsze zakręcenie to nie twój pierwszy obrót. Ale to za trudne do
>>> ogarnięcia, co?
>>
>> Wyrażaj się zatem precyzyjniej.
>>
>
> Już precyzyjniej nie można było. Chyba, żeby miał być to wykład dla
Można było. Chyba że celowo piszesz mętnie, żeby potem się przyp*,*lać.
> wybitnie ograniczonych, ale tacy z usenetu raczej nie korzystają.
A zatem, drogi wybitnie ograniczony: "pierwsze zakręcenie" zasadniczo
oznaczać powinno "pierwszy obrót". Przez analogię do pierwszego
obrócenia korbą (jak za dawnych czasów).
Jak używasz ta pokręconej nomenklatury, że "pierwsze zakręcenie" może
oznaczać nawet kilka-kilkanaście minut "piłowania" silnika
rozrusznikiem, to łaskawie uprzedzaj, żeś "myślący inaczej".
>>>>> (trwającym czasem jedną, czasem 2, 3, a może i 4s), a nie w drugim,
>>>>
>>>> Jeden obrót na 4 sekundy? A to niby ja mam słaby rozrusznik ;->
>>>
>>> Patrz wyżej. I zrzućmy to co wypisujesz na kaca, będzie łatwiej. :P
>>>
>>
>> Nie sądź innych po sobie, pijaku.
>>
>
> Uderz w stół.
>
To ty widzisz u wszystkich kaca - sądzisz po sobie.
-
95. Data: 2011-01-03 21:32:54
Temat: Re: grzalka do Corsa B 1,5D
Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
W dniu 03.01.2011 14:46, Wojtek Borczyk pisze:
>> Jak rozrusznik obraca korbowodem to nie ma mocnych - obciążenie mu się
>> zmienia w zależności od położenia korbowodu i to słychać.
>
> A którym konkretnie korbowodem? Bo przynajmniej w moim silniku są
> cztery... ;-)
Oj, oczywiście że chodzi mi o wał korbowy - wystarczy pomyśleć, a nie
złośliwie się przyp*.*lać.
-
96. Data: 2011-01-03 21:34:27
Temat: Re: grzalka do Corsa B 1,5D
Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
W dniu 03.01.2011 20:30, J.F. pisze:
>>>>> Odpalasz, odsniezasz, ruszasz
>>>> Co odśnieżam?
>>> Szyby :-)
>> No właśnie - a ja mam nieocieploną ale zadaszoną wiatę.
>> Mam sobie w bierki pograć? ;->
>
> To zamontuj na niej sciany w wolnym czasie :-)
Ściany spowodują zaśnieżenie, żebym miał co robić, czy rozgrzanie oleju
do 90C w ciągu dwóch sekund?
>>>> Twierdzisz, że alternator jest w stanie dawać swoją nominalną moc
>>>> niezależnie od obrotów?
>>> powiedzmy - wystarczajaja na swiatla, dmuchawe i doladowanie
>>> akumulatora.
>> A jeszcze na odtwarzacz ze sporymi głośnikami, grzanie tylnej szyby,
>> wycieraczki i ładowanie telefonu?
>
> To trzeba ladowac telefon w domu a muzyki sluchac dopiero jak bedzie
> cieplo w aucie ;-P
Ummm... Co mają elektrycznie zasilane głośniki do nagrzewnicy, która
elektryczna zdecydowanie nie jest?
-
97. Data: 2011-01-03 21:37:26
Temat: Re: grzalka do Corsa B 1,5D
Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
W dniu 03.01.2011 14:44, Wojtek Borczyk pisze:
>>> Nie widzę powodu, żebym miał Ci refundować jakiekolwiek koszty związane
>>> z doprowadzeniem Twojego auta do stanu używalności :) Twierdzę tylko, że
>>
>> Skoro jesteś tak przekonany o swojej racji, to niczego nie zrefundujesz.
>>
>> Ale już widać, że kiedy przychodzi do konkretów - tracisz swoje "święte
>> przekonanie".
>
> Kolego, nie bądź śmieszny. Ręczyć to ja mogę za swoje własne auto, które
> nie raz i nie dwa odpalałem bez problemu na mrozie -15 C i większym.
Jak nie zapomnę naładować lub jechać bez deficytu energii - to też nie
mam problemów. Ale chcę, żeby mi startował lekko, bez wysiłku, z
mniejszym zużyciem siebie i paliwa, i żeby od razu mógł dmuchać ciepłem.
Dotrze to do ciebie, czy mam pisać jeszcze prościej?
> Natomiast zupełnie nie bawi mnie ustalanie przyczyny dlaczego Twój
> diesel nie odpala, w dodatku jeśli miałbym robić to na własny koszt.
> Jakie więc "konkrety" masz na myśli?
No beton...
>>> sam od wielu lat jeżdżę starym dieslem, w którym regularnie wykonuje
>>> wszystkie niezbędne naprawy i ten diesel odpala bez większego problemu
>>> nawet przy temperaturach -20 C, dlatego nie widzę powodu, żeby z innymi
>>> starymi dieslami miało być inaczej :)
>>
>> Po pierwszym lub drugim obrocie, hmm?
>
> Napisałem Ci już, że przynajmniej ja nie potrafię "na ucho" policzyć
> liczby obrotów silnika podczas rozruchu :) Wiem tylko tyle, że zawsze
> udaje mi się uruchomić silnik za pierwszym podejściem, ale nigdy nie
> mierzyłem ze stoperem czy są to 2 sekundy czy 5 sekund :)
O ile nie doprowadzę do rozładowania akumulatora - ja też. Ale chcę,
żeby miał lżej. Dotrze do ciebie?
-
98. Data: 2011-01-03 22:43:16
Temat: Re: grzalka do Corsa B 1,5D
Od: J.F. <j...@p...onet.pl>
On Mon, 03 Jan 2011 21:37:26 +0100, Andrzej Lawa wrote:
>W dniu 03.01.2011 14:44, Wojtek Borczyk pisze:
>> Kolego, nie bądź śmieszny. Ręczyć to ja mogę za swoje własne auto, które
>> nie raz i nie dwa odpalałem bez problemu na mrozie -15 C i większym.
>
>Jak nie zapomnę naładować lub jechać bez deficytu energii - to też nie
>mam problemów. Ale chcę, żeby mi startował lekko, bez wysiłku, z
>mniejszym zużyciem siebie i paliwa, i żeby od razu mógł dmuchać ciepłem.
>Dotrze to do ciebie, czy mam pisać jeszcze prościej?
Musisz pisac mniej. Bo znow napisales za duzo ..
"nie zapomne naladowac" ?
Co to ma byc - pojazd elektryczny ze wymaga ladowania?
Skutek bedziesz mial taki ze zaparkujesz gdzies bez gniazdka i
bedziesz musial do wiosny czekac zanim zapali.
>> Napisałem Ci już, że przynajmniej ja nie potrafię "na ucho" policzyć
>> liczby obrotów silnika podczas rozruchu :) Wiem tylko tyle, że zawsze
>> udaje mi się uruchomić silnik za pierwszym podejściem, ale nigdy nie
>> mierzyłem ze stoperem czy są to 2 sekundy czy 5 sekund :)
>
>O ile nie doprowadzę do rozładowania akumulatora - ja też. Ale chcę,
>żeby miał lżej. Dotrze do ciebie?
Ale akumulator sie nie rozladowuje w 5 sekund.
J.
-
99. Data: 2011-01-04 09:27:32
Temat: Re: grzalka do Corsa B 1,5D
Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>
Dnia (Mon, 03 Jan 2011 17:11:28 +0100) ktos podajacy sie za Artur Maśląg
wyklawiaturowal co nastepuje:
> (...)
>> Cos mi sie wydaje, ze wysylanie multipartow nie jest zgodne z netykieta :)
>
> Bym polimeryzował, ponieważ stosowny multipart jest zawarty i jak
> najbardziej jest to tekst.
Zanim to napisalem to sprawdzilem pobieznie, ze zaleca sie wysylac posty w
czystym tekscie, multipart nim nie jest. Ale klocic sie nie bede, bo w
sumie nie ma o co.
> Inna sprawa, że wadliwe działanie slrn-a
> nie ma z netykietą wiele wspólnego, ponieważ na różnych grupach
> istnieją różne zasady i raczej trudno by się spodziewać, że należy
> używać różnych czytników, by zachować kompatybilność.
>
>> Wczesniej sie nie spotkalem z takim problemem, wiec calkiem prawdopodobne,
>> ze slrn obsluguje multiparty, ale te Wojtkowe sa jakies popsute.
>
> Te wojtkowe wyglądają w porządku - zdecydowanie był szukał przyczyn po
> stronie slrn-a.
Nie wierze, ze Wojtek jest pierwsza osoba, ktora odkad uzywam slrna
wyslala cos z multipartem, ale nie ma sensu drazyc tematu. Pojde na
pl.test sie pobawic.
--
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Citroen C5 2.0HDI `02
-
100. Data: 2011-01-04 09:36:24
Temat: Re: grzalka do Corsa B 1,5D
Od: Wojtek Borczyk <b...@m...astro.amu.edu.pl>
On Mon, 3 Jan 2011, Andrzej Lawa wrote:
> O ile nie doprowadzę do rozładowania akumulatora - ja też. Ale chcę,
> żeby miał lżej. Dotrze do ciebie?
Kilka postów wcześniej zakwestionowałeś stwierdzenie, że stary diesel może
bez problemu odpalać na mrozie -15 C lub większym. Napisałem Ci, że sam
mam 25-cio letniego diesla, który odpala w temperaturach nawet -20 C po
jednym przekręceniu kluczyka. Nigdy nie sprawdzałem, czy musi w tym celu
kręcić rozrusznikiem przez 3 sekundy czy przez 5 sekund. Wiem tyle, że
odpala i że jeżdżąc codziennie do pracy i z powrotem nie muszę w
międzyczasie doładowywać akumulatora. Jak dla mnie to w zupełności
wystarczy aby napisać, że "nie mam żadnych problemów z odpalaniem w
zimie". Dotrze to wreszcie do Ciebie, czy mam tłumaczyć jeszcze bardziej
łopatologicznie?
A jeśli od razu chcesz mieć w aucie ciepło, to polecam montaż webasto albo
parkowanie w ogrzewanym garażu :)
Pozdrawiam :)
W.