  • Data: 2011-02-23 08:00:29
    Temat: Re: grzalka do Corsa B 1,5D
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.02.2011 21:40, ąćęłńóśźż pisze:
    > Nawet w Poldolotach na skandynawski rynek było, grzałka w miejscu korka
    > (zaślepki) w bloku silnika.
    > Rzeczywiście fajne, ale u nas nie ma do tego słupków z gniazdkami 230 V (w
    > Szwecji czy Finlandi są m.in. na publicznych parkingach przed urzędami czy
    > biurami).
    > Z bloku kabel przez okno na parking będziesz puszczał??

    Nie każdy w bloku mieszka. No i w nowszych są garaże i tam gniazdka
    powinny się znaleźć.

    Swoją szosą kolejna granica pokonana - przy -20 też mi rano odpala.
    Muszę tylko zaparkować w wiacie przodem do jej zacisznego końca, położyć
    poduszkę elektryczną i na to starą kołdrę. Po kilku obrotach zaskoczył :)